29 December 2011

Thankyouu for the doodle and review~

Assalamualaikum. Hihi~ Harini makcik aku yg dh lama tk online memunculkan dirinya kembali. Dengan blog yg bertukar wajah lagi makcek neh. And then, nmpak lah dea buad freebies header. Dengan doodle yang kiut miut tuh. So, timbul lah idea nk mintak dea buad doodle at aku. Mulamula dea kata, doodle tu bukan dea buad. Eceh, pelik --" So, hasrat tu terbantut lah. Cepat kesian kt au neh. Dahtu, tetiba ja dea kata nk doodle cena? Bertambah pelik ~~" Tpi tkpa, dh org tya, kta habaq ja lah kn? Harhar~ So, here is it, doodlenya ;
Lawa dak lawa dak? Pleasee kata lawa macam aku. Hahaha. Thankyouuu najwa. Lepastu, dea mintak aku ajaq dea link hover yg mcm aku tuh. Siap suruh aku buad tuto lagi --" Err, sori ea, kami tk reti buad tuto. Nasib dea faham~ *tu pun ajaq kt skype Hiwhiw. Nak terjah blog makcek Najwa neh? : click here and u will go to another world~
Next, aku nk ucap terima kasih banyak banyak dekat Izyan yg dah review blog picisan neh. Lulls, masa tu dea update status kt fanpage dea suruh share link coz dea na review. Dgn selambe je aku paste link aku. Haha. Thankyouu again awak. Sbb lepas awk review, followers sy meningkat tu ^^ Suka sukaa. Blog dea ; izyanstory.blogspot.com

No comments: