07 December 2011

Aku Sendiri --"

Assalamualaikum semuaa. Gudnite. Hoho. Ok, aku sendiri. Aku tatau nk update pasai apa. Tadi aku sendiri lah. Means ; aku sensorang. Tpi la ne, ada atikah dok teman aku komen-2. Hihi. Tadi hidayah online kejap. Kejap je pun. Btw, aku suka tukaq Dp fb. Haha. 2 hari aku tk update status kt fb. Tatau nk copy ayat apa dah nk letak buat status. And now, i'm alone again. Atikah tk reply komen aku dah. Kesian -___-
Dp fb yg baru ._.
Status baru ;
Aku teringin nk p tusyen #aku tk pernah p tusyen, percaya dak?
Hoho. Aku bosan. Aku nk buad hw. Tpi aku malas, pluss aku tadak idea nk menulis essay. Lama aku tk on skype. Well, sejak najwa deact fb, aku tktau nk contact dea ngn cara apa. So, skype makin dilupakan. Kesian kau skype. Tpi serius woi, status kt atas tu lahir dari hati aku yg tulus lagi suci dan murni ne. Aku tk pernah pergi tuisyen. Sadis tak? And aku teringin bebenor nk pergi tuisyen. Walaupun kawan-2 aku semua pakat tk suka pegi tusyen. Entah kenapa aku ne pelik kod? Maybe sebab tk merasa lagi tusyen tu cemna. Muahaha.
 Okbai. Aku gila malam ne. Percaya tak? Aku tgh tengok cite Garfield ne *betol ke eja nye* Kepala aku pening malam ne. Nk p tidoq lah. Gudnite. Ohh, kalau kau bca blog aku lh en~
Aku rindu kau !
*offline mode* p/s; aku sombong ea? Sori k? I'm just a normal person -___-

5 comments:

Afiqah Sanusi said...

Best kan citer garfield ;)

Atikah said...

Hee .. sorry ..
Kami dah off lha semalam . Mengantuk .
Nanti , kita dua p tusyen ekh ? Nak p tusyen dekat mana ?
Arau or Kangaq ? Haha

Nur Fatihah said...

afiqah ; yup~ best :D

atikah; haha, tkpa-2, sokay~ boleh-2, ikot hmpa ja kt mna pun :P

hIdayah 97 said...

kesian dea lor,,haha~ spa kta pegi tsyen xbest? best apa,, =='

Nur Fatihah said...

ouu, best ka? hg pun tk penah p lagi :P