16 December 2011

Folow n follower

K, harini sy meng-update lagi. Ntah pasaipa tetiba je nk buad pasai tajuk follow n follower neh. /Please jangan serang aku\
Hmm. Sebenaqnya aku tatau nk mula post ne gena :P K, semua org mesti lah nk follower blog dea beribu-riban en? Sapa tk mau? Aku pun nak jugak. Tpi tkpalah, buad masa la neh, baru 200++ org ja yg sudi follow blog picisan aku ne. Tkpa-2. Terima kasih kerana mem-follow saya. Saya hargai anda semua ^^ InsyaAllah, aku dlm proses nak follow balek. Hoho~ K, bila aku bukak blog hampa semua yg omey-2 gitu. Aku tercari-cari mana gadget ne ;
*gadget follower
Tpi takdo. Yg ada hanyalah button follower. Ai know ai know, blog hampa semua comel momey, mana boleh letak gadge follower tu en? Semak lah sakgi.Berat pulok blog hmpa tu. Tpi tu lah en, bila aku buka blog yg hanya ad button follower laguni ;
*upps, kady sori printscreen button follow hang :P
Dgn serta-merta nya aku akan tutup blog tu. Ehhh, bukan! Aku tk jahad macam tu le~ Apa yg aku nk buad kalau blog camtu? Aku cuma boleh tulis kt chatbox dea je lah. Nk follow tk boleh. Nk tau sebab pa? Aku pun tatau sebab pa aku tk leh nk follow. Memang lah bila kita tekan button follow tu dea akan keluaq laguni ;
N then lepas tekan follow tu automatically dea kluaq camni en ;
So, bagi sesiap yg dea punya follow belum smpai 300 tu, it's okay lah. Tkde hal le bro~ But, bgi aku ne yg dh follow dekat 300++, mmg jadi masalah. Kita tengok de kuaq kata follow en? Hakikatnya bila check kt dashboard. Tk follow pun -.- So, camne nk mengatasi masalah ne? Hah, kalau kt blog dea ada widget follower tu sama, boleh la follow guna bnda alah tu. Kalau tkdak? Ai takleh follow u all le~ Huhu, so kpd sesiapa yg nak aku follow dea follower dea banyak. Aku nasihatkan hampa guna lah widget follower tu. Sebenaqnya benda alah tu tkdak lah nk memberatkan sgt blog kita ne. Apa yg penting? Kerjasamaa, eh bukann, jgn lah dok letak gadget-2 yg merapu plus tk berapa nk penting tu.
Btw, ne just pandangan aku k? It's up to u lah nk ikut ataupun tidak. Just nk gtau, aku tkleh follow guna button follower tu. Harap maklum buad follower aku semuanya~ Jgn marah kalau aku tk follow balek. Sekian, terima kasih. Apa pula pandangan anda? Ce kongsi~ Last but not least, follow lah blog aku :P Selamat malam dan Assalamualaikum :]

7 comments:

Lil'Caliph said...

macam2 aih masalah cik tihah nihh.. teehee~

Nur Fatihah said...

ngee~ ai just meluahkan isi hati ai, ai tkleh follow org balek -.- huhu

Balqis Azhar said...

btul tu..xsuke lah benda follow and dashboard mcm 2.mngkin niat dia xnk tnjuk followers.tpi dia dh susahkan kita..:)

Lissa said...

ada jugak org menghadapi masalah sama dgn saya ! rasa nk nanges tau ?? hehe.. kadang-kadang follower mintak saya follow diorang blk, tp tak de widget follower.

Nur Fatihah said...

balqis & lissa ;
yup betul tu, menyusahkan sbb kita nk follow tpi tk boleh~ huhu

Lil'Caliph said...

my link is now diff ok dear?

Nur Fatihah said...

ok ok ^^ da jumpe~