03 December 2011

Cupcakes !

* bukan gamba sebenar :p*

Aww. I love cupcakes ! Tengok gamba tu, nampak sedap aite? Memang sedap pun. Aku buad cupcake tu kat kedai je lah --" Nak harap aku buad? Terbakar dapur tu kang. Upps. Tkde lah smpai terbakar :p Aku tahu la jugak nk buad kek tu. Thu sikit-2 je. Aku slalu buad kek coklat je pun. Nk tempah tk? Haha, perasan kau tehah. Ohh-2, spe nk kasi hadiah burfday kt aku? Dapat cupcake tu 2 biji pun jadilah. Kenyang jugak aku. Hehe ;] Bagi jgn tk bagi~

Hmm. Kan best kalau blog kita ada pembaca yg tetap kan? Tiap-2 update semua dea baca. Agak-2 blog aku ne ada tk reader camtu? Berangan je la nk ada kan? Huhu. Kan best jadi cam kak Nazihah ke Kak Adah ke~ Deorang ade pembaca setia. Camne aku thu? Haha. Sebab aku le pembaca setia blog diorang =.= Agak-2 dpt award tk? Huu.

Aaa. Followers aku dh ada 200 lebih~ Alhamdulillah :) Tkpe-2, aku thu blog korang followers dh beribu riban en? Takat 200 lebih korang tk heran lah kan? Huhu. Terima kasih banyak-2 dekat semuaa followers aku yg cunn cunn pluss hensem meletop tu. Sorry kalau tk follow balek. Hmm, bukan tkmau follow balek, tpi haritu aku dpt notis *notis lh sgt* yg aku dh melebihi had utk mem-follow org~ Aku dh follow 300++ blog dah. So, sebab tu aku tkleh nk follow. Tpi, baru-2 ne, bila aku follow boleh pulak. Aiyyo~ Pelik aehh blogger ne. Err, korang faham tk ap aku taip ne? Kang korang pulok yg pening haha.

Ok lah. Dah panjang kut aku update. Kang tk larat puak nk baca. Gudnite. Assalamualaikum.
i LOVEu cupcakes !

2 comments: