17 December 2011

Aku sombong ke ?

- Dinasihatkan jgn baca post ne. Takut ada yg terasa pulak. Kalau hati batu, jenis tadak perasaan tu boleh la baca. Hehe. -
Ok-2. Bukan apa, sj nk update pasai tajuk ne. Wohoho~ Kdg-2 aku pelik jugak en? Kalau org-2 yg hotsentapp tu mesti og kata depa belagak.*aku bukan hott ok? Tkde mknanya dpt title hot bagai tu. Pheww~ Betul lah ap yg aku slalu bca ; don't judge a book by it's cover. Kalau ko tk kenai aku, jgn la dok buad rumusan2, kesimpulan-2 tersendiri kta aku neh belagak. Jangan ok? 
Sometimes aku neh pemalu. Tk percaya ke? Tk caya sudah -___- It's up to u lah. Malaeh nk gaduh. Tpi serius ne, aku dgn org yg aku tk brapa nk kenai plus org yg aku tk brapa nk mesra. Mmg aku tk byk cakap. Aku jadi senyap sikit. Tk payah la nk cakap aku belagak --" Kalau hmpa kenai aku betoi-2 punya, mesti hampa akn tarik balek statement kata aku belagak tu.
Look at this pitcha ! betul kan?
Please... Jgn cakap aku ne sombong. Sedih dengaq / baca nye. Hmm. Nk buad acane, aku ne jenis simpan mulut. Tkde lah nk ramah-tamah sgt mcm hmpa. Sorri k? At least kita kena kawan dekat 2-3 minggu baru aku nk jadi mesra-semesra nya ngn hampa. Tu pun mesra dekat chat dlm fb je -.- Mau jumpa facetoface, aku diam jugak. Kalau ngn kengkawan aku, aku tkde lah nk jadi mcm tu. Huhu~ Satu lagi, aku ne jenis kena org laen yg mula tegoq aku.  Baru aku tegoq dea balek. So sorry k? Ai jenis taknak kacau korang. Mana lah tau korang sebok ke hape ke en? But, if korang tegoq aku. InsyaAllah aku balas, tk kira lah sebok ka dak. OK mcm tu? *peaceee (Y) Hahaha. Ok bye.


Kalau awak tk follow, jangan lah tulis kt shoutbox kata follow. Aku mmg ikhlas hati follow korang balek kalau korang ada widget follower mcm aku sebut kt entry ne. Kalau hampa ada widget tu dgn senang hatinya aku follow, tk perlu dipaksa pun. Tpi, kalau tkdak. Tk dapet eden nolongnyer~ Awok faham kan? OK Bai~

4 comments:

Lil'Caliph said...

sabar ya sohib.. kmi un selalu org kata mcm tu. rileks.. insyaallah wooyoung tak kata kt mpa mcm tu.. teehee~

Nur Fatihah said...

ingatkan sapo tadi~ miss najwa kita noh? ngee~ Tq :) haha, wooyoung?

Lil'Caliph said...

encik jason mpa dlm dreamhigh lah sayang ooii.. cik abg mpa yg tuh xkata mpa sombong aih.. kmi ja kot yg nk kata gitu kt mpa.. teehee~ melawok joo..

Nur Fatihah said...

heshh, mcm-2 lah makcej najwa ne~ :DD