08 December 2011

jgn terasa woi~

Allah kadang-2 menjauhkan seseorang itu drpd hidup kita atas sebab utk melindungi kita. Jadi, berhenti mengejarnya ..
Wakaka, status harini. Tu pun aku copy jek. #apesal aku suka post status fb tang ne tah? Eh, tu bukan point utama aku. Ada org terasa dgn status ne lah. Upps, i'm sho sorry T__T ! Tk bermaksud pun oukeyh? Please-3, jgn salah faham. Aku tk berniat pun nk buad hg terasa.
Nahh, dayah komen ;
Wuahaha. Peymess kan ko kt blog aku kejap. Perghh~ Komen dayah. Mantop kut. Boleh jd ustazah dah ne. Haha. Ok, ekceli dayah pun agak 'terasa ngn status tu. Haha. Lantak kau lah~ Tpi tkpa, aku tau kau kuat dayah ! Be strong hidayah dan jugak _____ ^^ 
Tajuk takleh blah. Dah mcm gangster aku rasa. Ekh, okbai. Pendek je aku update harini -___-

3 comments:

hIdayah 97 said...

weh ! apa neh2? wuu~ wt mlu jaa~ :p !

Nur Fatihah said...

wakaka, biaq ag peymess jap :P

hIdayah 97 said...

ceyh~ hahak, :D