17 March 2012

Bestnyaa intebiuu orang :B

Assalamualaikum. K lusa dah setat sekolah. Sungguh gembiranya sayaa -.- Dgn menanti result exam lagi :') Harituu, haritu tu kemaren ah. Aku p intebiu orang. Nak tau intebiu apa? Haha. Intebiu budak hotstuff gena nk jadi hot kt fakebook. Sentapp dak? Err, p interview pasai kerja kursus Sejarah daa --' Nasib lahh budak form3 mmg camni. Banyaakkk sgt kerja. Ni baru Sejarah~ Geografi belom lagi. KH pulak. Haha, mengada ah kalau KH pun nk kena p intebiu org segala bagai en? Buad projek kayu sudah laa :B 
Next. Nak ucapkan sama sama kasih dekat kakPikah. Dea senior saya. Terima kasih jugak sbb buad entry kt kami *terharu* Nak tau pasaipa? Sebab kmi tolong edit blog dea. Haha. Mari melawat blog kakPikah~ >tekan sini< Lagu kt blog kakPikah bestt :D
Hah, nk update apa lagi hah? K, seharusnya aku kena taip temubual aku haritu lah. Esok nak print sudah~ Terima kasih kepada sesiapa yg sudi mem-follow blog aku ni. Okbye -.- 
Dekat rumah aku tgh hujan skrg neh. Lalala~ 
You have to realize that some people only can stay in your heart, but not in your life. - blog kakPikah

No comments: