24 March 2012

Pergilah kesedihan :')

Assalamualaikum. Harini jari Jumaat so kita enjoyy~ Haha. Sepatutnya td ad kelas. Tpi, dibatalkan sbb ustazah tk berapa sihat. Syafakillah~ Mmm, sebenaqnya dri petag kemaren lagi aku nk update blog neh. Tp tk sempat pulak. Lailailaii, first of all nk mintak maaf kt makcek Najwa sbb tipu dea pasai result Geo. Maaf ya. Nanti kita chat pasai result tu ok? (:
Mm, kemaren kn ad fiziq [ singkatan utk Fizilail Al-Quran ] *tah betoi ke tdk eja tu* Budak sekolah aku ja tau pa benda nya tu~ So, kmi kena bagi tazkirah err, baca ja ap yg ad dlm buku tu. Haha~ Lepastu, dok sembang2 ngn kak Shamila ngn kak Shafiqah. Ehemm, Wani kan, dea tya pendapat kmi smua pasai satu masalah yg baru ja berlaku kt kami :B
kak Mila kata ; 
Kita kena pikiaq positif psai tu. Mungkin depa nk melawak ja. Memang lh kalau kak pun akan terasa. Kita kena sabaq, then try lah pebetoi keadaan tu. Takkan lh kita nk biaq dok terasa mcm tu ja kan~
Honestly, aku dh jatuh cinta kt program fiziq neh. Kalau sebelom ni lah kan, aku nk p pun malas, rsa cm boring ja en~ Harhar :B Apapun, mmg best dpt dok dlm satu group kongsi cerita, masalah or etc. Memang best :')
Isk, nk taip ke tidak. Mmm .________. 
Nak tau password? Password dea=ialah... Diulangi password dea=ialah... So, enjoy reading :B Nak sentapp ke apa sukahati lah. Jangan tanya password kt aku -.- Aku dh bagi kt atas tu. K, tak baek kan tk mintak maaf kt org? Tak maafkan org. Memang tk baek. Maaf tu kalau sekadar ucap kt mulut wtpa an? Kat hati ni, dok berbekas lagi ap yg org tu buad kt kita. Takdak maknanyaa ucapan maaf tu. Haha. Apapun, aku mintak maaf sebab aku takleh nk lupakan ap yg dh terjadi :') 
p/s; aku start update dari petang kemaren tpi tk habeh so smbung update harini. Sbb tu aku kata 'harini' Jumaat. Jgn dok pening  pulak nah? *I took 2 days utk update*

No comments: