09 March 2012

Meet the school holidays~

Abaikan tajuk tu. Konon nk bajet speaking english. Harhar~ So, start esok cuti sekolah sampai laah tahun depan habes cuti ni *tengok kalendar ah. Tengok blog ni. Ada perubahan? Kalau takde perubahan, sila pergi check mata anda ea ^^V Aku habiskan dekat 2 jam utk edit blog ni. Huahuaa~ Almaklum lah kan. Bukan selalu boleh online lama lama macamni. Kalau online pun tk sempat nk update/edit neh. Esok kan cuti? So, boeh laa edit blog ni bagi lawa lawa cket. Tema kali ni takda tema pun pink + purple kot~ Haehh. Tak pernah pernah aku tetiba letak warna pink kt blog ni -.- *demam kot~ Tak kesah lah. Janji org buka blog ni nampak lah laen cket an? Taklah fed-up sgt, *ad ka org dok buka? O.o Haha.
Aku baru ja habeh berperang dgn exam pagi tadi. Ujian1 ja pon~ Tapi payah gak weih. Sbb tk study, gitu laaah -.- Yang lepas tak perlu dikenang. Eh? Buka sekolah ni terkenang lah balek sbb dpt tau result :O Aku taktau lah nk dpt result gena kali ni. Haehh~ Aku nak PMR tahun ni. Laagii enam bulan ja weh *tolak cuti and so on. 6 bulan weih~ Sempat ka aku nk buad preparation nk amek PMR? *ni boleh update blog lagi, siap boleh edit lagi -..- Menyesaii p online, *cheh :P
Ohyea. Apa lagi aku nk taip ntah? Lupa lah pulak *bru lepas buad header baru ^^ Tengah chat dgn Wani. Sambil tweet dgn senior~ Jakgi nk tengok cite korea. Lepastu lepastuuu.. Yaa, ingat dah pun.. Isnin selasa ni saya sekolah. Ktipu -.- Ada kelas tambahan lah. Taknak ucap tahiah ke weih? Takde feel cuti langsung. Dah la ada org tu tak online online pun T.T Kbye~
HappyHolidays untuk budakbudak sekolah rendah, budakbudak form1 form2 ngn form4 :')

2 comments:

aienzunnur said...

selamat bercuti..jangan main tepi jalan..=p

Nur Fatihah said...

haha, selamat bercuti jugakk :D takmaen aehh :P