11 March 2012

Happy Birthday Friend(s)

Kyaa~ Baca tajuk? Baca kan, kan? :P HB friend(s). Hah, for sure lebih dari satu kan? Haha. *aku merepek sajaa *~* Ok ok. Nih aku ter-lebih rajin nk buad post utk birthday kawan kawan aku nih. Sebab.. depa semua nih lahir bulan 3 yakni bulan ni. Yeahhh -.- *belas. Stop merapu tangan *tampaq tangan* Meh start wish birthday~ 
11 March 1997 ; harini lah kan? Harini birthday SitiNorsakinah. Dah cukup lima belas thun pun budak nih. Huahua~ Sorang lagi Raihana a.k.a CheAn *kwn kolah rendah* Tah dea ingat ka dak kt aku ni? T.T *buad ayt sedih boleh~ 
Next.. Esok birthday sapa pulak? 
12 March 1997 ; Tarikh lahir NurulSaadah. Aku kenai dea masa form1. Kami sekelas lah~ Dea baek ok? Tpi, masa form2 dea pindah p Selangor. Apapun, gudluck utk PMR nanti. 
Lepastu lepastuu..
13 March 1997 ; Birthday AdilahRashid. So, kak pengawas kita nih dh cukup lima belas tahun pun. Nk hadiah ka? Boleh amek PMR dah hg :P *aku tk layak lagii~ hihi
Seterusnyaaa. Eh, banyak pulak birthday kawan aku ni en? 
14 March 1997 ; Selamat Hari Lahir buad Qistina Khairuddin. Ok, nk describe apa lagi eh pasai dea? Dea budak pandai dalam kelas :3 
Next nextt. Skip 15 haribulan March~
16 March 1997 ; Burfday NorFatihahMansor. Dea twinnie aku, tengok nama pun nk sama dah kn? :D Yg sama tarikh lahir dgn dea, Haziqah. Dua dua kawan sekolah rendah. Tpi, sekolah menengah dh tk sama. Tkpe lah~ Kami harap mpa dua ingat lagi lh kt kmi ni :')
Untung laaah~ Birthday deorang kena waktu cuti *eh birthday aku pun sama lah :D Ok. Tengok nih, aku ingat birthday hmpa semua tanpa fb bgtau *bukan nk riak nah~ 
Semoga berjaya dalam PMR.Straight A's insyaAllah. Saya sayang anda semuaa. Ukhuwwah fillah abadan abada :>

No comments: