31 May 2012

Baibai May :')

Assalamualaikum. Hai. Anyeong~ Eh? 
Harini 31 May. Lima bulan dh berlalu dlm tahun 2012 ne. Tapi, segala fakta sejarah form1 ceq baca tk habeh lagi -.- Wei tehah ingat tinggai berapa bulan ja lagi hang nk amek PMR. Kbai *shutdown laptop lari masuk bilik baca novel buku sejarah* Hahaha LOL
K. Sebenaqnya aku tktau nk update apa. Hai June. That's mean cuti aku tinggal lagi seminggu :O Homework apa pun tk buad lagi and.. kerja kursus Geografi. Dem you. Malas gila aku nk buat folio2 bagai neh. Kayy stop pasai homework. Kang demam lagi aku lepasni T.T Dahla tdi ter-ponteng kelas PI + BA~ Subjek fevret aku tu. Hahaha fevret lah sangat en? Err ingat aku saja saja nk ponteng ka apa? Aku ad 'date' dekat klinik lah *hukhukk Hm, esok ad kelas BM. Nak p ka dakk? Malas nk iron baju lah. La ni dh dekat pukul 11 and aku tk iron baju lagi. Malas wei malas. Perkataan 'malas' banyak ditaip dlm entry ini kan kan kan? Ini menunjukkan yg saya sangat lah malas harini --' Kayy apa yg aku taip ni? Benda yg tk berfaedah langsung kan? Weh, dah lewat dah kot. Pengaruh ubat pun dh masuk dlm otak aku nih. Kena p lena dah kot~ Esok aku update laen mau rajin lah kan :3 

2 comments:

nadi said...

jangan malas malas ;)
study,tapi sekali sekala tu boleh jugak selak novel.hekhek,all the best in PMR !

Nur Fatihah said...

haha. thanks :)