12 May 2012

Long time no update~!

Assalamualaikum. Hai semua~! Lama kan aku tk update. Berapa minggu dah? *check last post* Bulan lepas --' Seminggu aku tk online weh. Yelah musim exam lah katakan. Btw, exam aku mana habes lagi woii. Tinggai lagi satu subjek :/ Isk, ingatkan boleh hurra dah~ Aku nk update blog dari kelmarin lagi, tk sempat menyempat pun. Biase lah, saya kan selalu busy :P
Bosan lah takdak kawan dok online la neh. Hidayah p tusiyen tk balik lagi ka? Hmm. Dahlah chat Fb ni takleh nk bukak pulak -.- Tktau pasepa. Mcm asdfghjkl betoi lah. Lagi lah bosan dok scroll homepage tu. *sedang menyusun ayat nak taip* Lulz~ 
Auwww <3 Harhar~ Kite baru boleh tengok drama SceretGarden ni tau dak. Well, nk wt gena.. jenis malas nak tengok kt internet, lambat loading you know? -.- Nasib lah ad kt 8tv, boleh lah jugak aku tengok :3 Episode satu dea kemainn awesome gila beb~ Lepasni deorang akan bertukar badan sebab apa ntah. Can you imagine? Sure lawak, HAHA xD
Hewhew. Exam kami macam mana? Krek3 --' Budak tk sempat study wei. Jawab tu boleh tpi result tktau lah gena kalini :X Yg pasti MATH paper2 sudah pun hancuss. Soalan yg senang saja~~ Semua pakat takleh nk jawab :'O Kbai. Nak p study science. Study lah sangat en~~ 
THIS IS SO TRUE :O
xoxo Nurfatihah. 

No comments: