27 May 2012

Esok cuti tapi aku kena pegi sekolah.

Assalamualaikum. Hai semua. Hai harini hari ahad. Esok isnin cuti sekolah yeay boleh online smpai lewat malam then esok membuta sampai pagi. Is that on your mind? Best lah kalau boleh buat mcm tu en? Aku tak boleh. Sebab esok sekolah kayy tipu. Esok aku ada kelas lah. So ohsemm rite? Lalala~ What a happy life for me :'>
Sekarang ini jam menunjukkan pukul 10:34 malam dah weii. Baju sekolah aku tk iron lagi. Tk kan nk pkai t-shirt oren kot esok ni? Takmau ceqq. Aduyaii ingat bila dh cuti skeolah takpayah la aku sentuh natang seterika tu -.- Ni dakk kena jugak sbb nk iron baju. Lailailai. Nk lena dulu boleh dakk? Esok pagi lah iron baju, HAHA. Kelas start pukul 8 esok. Awaii dakk? Awaii lagi dri bengkel hari sabtu. Dahtu balik pukul 1:30 petang. Lewatt lagi dari bengkel hari sabtu. 
Nampak apa yg berbeza di sini? Yeahh. Kami edit blog. Muahaha nota Pendidikan Islam tk rajin pulak nk p buat --' Duhh perli diri sendiri takpa. Jangan ada org laen yg terasa sudah. Ekceli panjang lagi kot kami nk update. Tpi takpa lah. Laen hari ada lagi kan. Nak kena p kemas2 buku apa nk bawak esok. Then kena lena. Esok mau tk terjaga nk p sekolah tiktauu lah~ Aku sempat p iron baju dulu baru sempat post entry ni. Hewhew~ Selamat malam. Assalamualaikum :3
Yeah. I'm WEIRD. (W)onderful, (E)xciting, (I)nteresting, (R)eal, (D)ifferent

No comments: