26 May 2012

Hai. Selamat bercuti.

Hai *close tab* Kalau aku rajin hampa baca lah post ni. Kalau... Kalau aku tk rajin aku close tab. Hewhew~ Aku nak nangis dah la ni. I need someone for support :'> Hidayah, wehere are you. I need you right now. Ohh hmm, hang dok kt tusyen kan la ni? K, aku tunggu hang online tengah malam ni. Online nah? 
Hahaha tu baru intro aku nk menaip entry malam nih. Lalala~ *tengah nk cari ayat nk taip* Harhar. Selamat bercuti~! Happy Holiday. Seronok lah hampa cuti 2 minggu noh? Cuti aku dipendekkan jadi seminggu ja T___T Sebab minggu depan aku ada bengkel lah. 5 hari ooi bengkel tu start pukul 8 pagi smpai 1.30 petang --' Dah mcm hari sekolah pulak kan? Seronoknya pi sekolah time org laen tgh membuta smpai pukul 12. Kan kann? Takpa, strive for PMR :'D
Next, lama noh aku tk update? Smpai ad org shout kt tepi tu tya pasepa lama aku tk update. Hahaha terharu ceqq. Masa tk mengizinkan tu yg jarang update. Almaklumlah busy~~ Hehe. K, apa jadi kt aku minggu nih? Hmm, nothing interesting sangat~ Dapat lah tau result utk sesetengah subjek. Yg laen cgu nk habaq time bengkel -.- Taktik nk suruh kmi pakat2 mai bengkel lettew~ Haha xD
Aku dah bosan online nih wei. Dok usha tumblr ja kerja aku malam nih. Nak tengok Secret Garden tpi broadband lembap :X Kalau buka pun mesti dok loading2, lagi lah aku rsa mcm nk hempuk ja netbook ni. Hewhew~ Ok lah. Takat ni ja kot aku larat taip malam ni. Laen kali aku update lagi. HAHA semangat nohh hampa yg baca smpai habis ni? :D Assalamualaikum.

“Love is perhaps similar to taking care of a garden. Hoping that in your garden, a beautiful flower will bloom. A cool breeze will blow in the presence of warm sunlight and occasionally a magical shower…” -Gil Ra Im-
Yayaya~ Secret Garden <3  Suka sangat sangat sangat sangat kt Hyun Bin. HAHA.

2 comments:

StuntWomanWho :) said...

haha . eika ngah cuti sem ni :) huhuhu

Nur Fatihah said...

whoaaa :D bestlaa~