04 January 2013

Form four life? :d

Assalamualaikum. *lambai lambai tangan dpn screen* Hai semorang. Selamat bersekolah. Pfft.

So, dah tiga hari sekolah kan kan kan? How's ur life? For dakdak form one, welcome to secondary school. Best tak? Best kann? Selamat ber-PBS. Lol Okay. So................ *blank* (esok lah sambung taip, hahahah)

Haa. Semua dah sedia maklum kan (chewahh ayat hg) yg aku ni form four. Tuu *sila scroll atas* nampak dak header tu? Sixteen wannabe. Pfft. Kehidupan form four? Tak best siaaaaaaaa. Tiga hari ni aku rasa mcm dok kt plkn ja (nohh, smpai tera tu?) penat kot. Nak kata balik lewat, just 30 minit lewat dri dulu ja. Takdak la rasa lain sgt --' Tapi.. hm maybe sbb km buka2 sekolah ja, first day, dah belajar mcm besa kot. Sdgkn form4 dkt skolah lain ad orientasi dulu. Ye dokk? 

Pelik kan skolah aku. Hahaha nasib lah kan. Hari hari bawa buku teks yg berat yg amatt -,- Patah tulang bahu aku gini. Kdg2 cikgu bukan masuk sgt pun..... *dem* Homework pun banyak. Tugasan utk kelas lagi. Hehh takdak ka masa nak bgi kami relax sat? :d Hmm katanya orientasi form4 14 haribulan ni. Ok good, dan lah dpt homework belambak-lambak dulu kan? Haha.

Aliran? Pheww benda ni bukan aku yg pilih. Hari pendaftaran tu cikgu yg letak kami dok aliran mana2, ikut result pmr. Okayy -.- Aku dpt kelas sains. Haha mmg nak masuk sains pun.Cuma aku rasa mcm, hmm kdg2 tu takut lh jugak kan, takut tkleh nk bawak. Er, skolah aku , kami ada sains tulen Agama. 11 subjek baq hangg ~ Horhor sekolah aku tu, tk kira la hg amik aliran ap pun, confirm sebelas subjek. Nk drop? Boleh ja kot. Entah --' 

Dua hari sekolah? Aku stress gila. Sapa kat sini percaya, balik sekolah ja aku nanges. Pfft form4 dah kot, tpi dok buat gaya budak tadika dulu2 ni. Muahaha stress kot. Dgn takdak kwn. Kwn dok kelas sebelah wtv. Subjek2 yg mcm asdfghkl. Format spm yg exam nya smpai tiga paper. Mana tahann, buka sekolah smua fakta tu aku kena hadam dah -.- Bagi laa sesi orientasi dulu, tenang lah sikit. Takpa, sabar ja lah T.T

And. Aku sampai tk sempat nk update blog kot. Nk online tu boleh tapi online just nk tgok benda2 yg penting je lah kan? Haih. Esok aku update lain. Seriously banyak benda aku nk share kt blog ni tapi tu lahh......... keadaan tk mengizinkan. Karangan bm tk buat lagi ni --' Daa~ Assalamualaikum :) 

5 comments:

Ameerah Tasleem said...

awak ambil 11 subjek? banyaknya. huhu, kitew pun :(

SHAHIRAsulaiman said...

biasa la tu bile dah naik upper form. tahan je laa. hihi. btw, gud luck!

Nur Fatihah said...

@Ameerah Tasleem : hehh -,- cikgu ni :P

@SyeeraFera : aa :') mmg pun. thanks :)

hidayah noraihan said...

ktowng minggu nie orentasi lgi.. dtg skola pn lenggang-lenggok.. tatau la next week mcm mne..

Nur Fatihah said...

@nur hidayahL untung laaah kan >,< sy dh start belajar. haha