19 January 2013

Helloo~~

Assalamualaikum. 

How are you dear blogger-ians? Semoga anda semua berada dlm keadaan sihat sejahtera, insyaAllah. Well tbh harini mood aku takdak sat. *for something that just happened today, and a little bit of memories about yesterday* -_________- Yeah aku jenis mudah dan cepat terasa. Pantang aku rasa ada something yg org ckp tu berkaitan dgn aku, mula lah aku stalk sampai habis. Mwehehe kadang2 aku salah. Lol nmpak sgt perasan org ckp pasai dia kan? Tapi kadang2 aku betul jugak. Mmg betul org tu dok ckp pasai aku. Sentap kuasa 12 kau tahu? Heh. 

Hm, dah tiga minggu aku sekolah. Hewhew, buat masa la ni, keadaan masih sama. Tiada yg berubah, tapi akan ada yg berubah pada masa akan datang. Contohnya, lima org budak 4ab nak pindah. Salah sorangnya salsabila. Dia kawan aku :') Dia duduk kt sebelah aku dlm kelas. Dia dapat KISAS. Get ready to be a kolej student sal :'3 Lepasni sapa nak duduk kt sebelah aku? Hah tu lah dilema sekarang sbb dlm kelas tu ada something happen yg tk boleh aku ceritakan sbb......... mwehehe biasa lah budak f4 kan~ 


Benda ni? Erfan yg suggest nak buat. And dia yg buat sbb dia sorang ja tinggi dlm kelas, boleh nak p letak surat khabar kt tingkap tu -,- Hahaha. Erfan ni pun, sorang lagi yg bakal bergelar pelajar Kolej Islam Klang :) Tahniah utk dia. Hari khamis retu ni, something yg tak disangka bila cikgu tk masuk kelas, budak2 laki terlampau bosan, depa pi kemas bilik blkg kelas tu ^^ Hoho baiknya depa haritu. We appreciate it ! 

Hmm. Apa lagi nak cerita? Latihan merentas desa dah start. Awai kan? Bosan and letih -.- Ada lagi tiga hari aku akan sekelas dgn depa2 yg nk pindah tu. Lepasni? Semuanya tinggal kenangan~ Teww aku buat ayat jiwang? Ptuih. Hahaha k. Nak p tengok cerita Koreaa~ and buat homework .__. Assalamualaikum. 

2 comments:

Shakira Pathi said...

zaman sekolah la zaman paling best dengan kawan2 :)

Unknown said...

sirius sedeh kn awakk.. sy ttpshbt awkk slamanya..