14 January 2013

Kem... dan hari yg tenang. Lol

Assalamualaikum :-)

Aku tengah dok goyang kaki tekan keyboard taip ayat nak update blog. Harhar yg homework dlm bilik tu melambak-lambak minta dibuat. Baju sekolah tak iron lagi. And guess what? Esok isnin. Lol selambernyeww aku harini. Mcm budak dah habis sekolah, kan? Haha -.- 

Actually, harini aku baru balik dari kem Bisafa dekat sekolah. Ehem kem tu utk budak2 form one. Eh? Aku rasa aku dh cerita sikit kt entry harituuuu ni. Sila scroll. Aku pi sebab dijemput vip lah katakan ptuiihptuihh aku jadi urutaksetia lalala aku bawah media, kena tangkap2 gambaq bagai. Tu ja kerja aku. Tsk tsk duduk asrama 2hari. Rinduuuuuuuuuuuuuuu tv. Bukan internet okayy, tapi tv. Hahaha xD 

Tadi.. aku dok edit video gambar2 budak2 kem Bisafa. Tapi agak tidak menjadi lah. Hewhew takpa takpa baru first try ye dokk? Nanti aku buat lain (kalau ada masa lah) Sepatutnya aku buat siap siap presentation utk komsas bm. Tapi... yang rajin saja kann -.- Kedudukan kelas dgn nama subjek pun tak buat lg. Pfft. Bekpi...... hoktu belakang kira ~~ 

//UPLOADING VIDEO CANCEL// *Sebab lama sangat -,- 

Ni lah hasil video yg aku edit. Bhahahaha gagah nak upload gak. Aku convert dari slide show jadi movie. Heh simple ja pun... and huduh kan aku edit? Nanti bila2 sempat aku mintak video yg ajk badar lelaki buat. Lawaa dan simple sbb background putih ja. Pfft tapi tabik lah pandai depa buat. Aku tak reti lagi .___. Nak kena explore lah movie maker tu lepasni. Hmm.

So, bersama-sama budak f1, okay lah. Depa semua baik-baik. Harhar tapi ada lah, sorang dua yg agak kurang menghormati kami-kami yg form4 ni. Well, kami f4 ja kan, bukan senior tara mana sgt pun kann? -,- So, depa boleh dok buat mcm kwn2 depa je la. Haih sabaqq je la --' 

Kalau ikutkan hati nak ja aku ulas semua aktiviti yg depa buat waktu kem ni. Tambah2 lagi Iman Race. Hahahaaha tapi aku dah penat. Baju belum di-iron. Besok mahu sekolah, ada orientasi form4. Tu yg aku watlek watpis ni. Orientasi 3hari. Woww *fantastic baby* boleh cover hari2 tersebut utk buat homework yg banyak2 tadi ni :') 

*geng dorm aku selama 3hari 2malam, pfft :-P*
p/s; take note aku taip post ni kelmarin - 13/1/2013~~

No comments: