01 January 2013

Some of 2012 and now 2013 already ~

Kau begitu sempurna~~ Lol tetiba ._. Ehem. Assalamualaikum :) 

K. Tadi pi sekolah sebab tett. Ada lah -,- Haha pi tumpang kaklang. K *cedih* Lol aku dah pehal? Ehem. Okay tadi kt skolah ada pendaftaran dakdak form one. Segak siaa azfar :-P Nak mengorat boleh tak? Hahaha~ 

MOUSE IS OFFICIALLY ROSAK !! Dem you -,- Salah satu wayar dia dh putus. Kayy bila deh boleh beli yg barunya. Hu hu hu. One more sad thing, aku update guna netbook Acer yg sudah kerosakan keyboardnya -.- Mana tak bengang wei. Tapi terpaksa sih, sbb nk download movie from utube. Hehh sabor je lah kan? I need to use that 'on-screen keyboard'. Ingat best ka? D:

Lulz. I'm hearing the sound of 'bunga api' ~ K. Tomorrow, i'll officially become a cute nice kind smart awesome form four student in smk yeye. Hahaha bagai tidak percaya weh. Rasa mcm kelmarin ja cikgu-cikgu dok membebel kt budak2 form3 suruh study sbb nk ambil pmr. Mcm baru ja buat study group. Mcm baru ja buat latihan Geografi/Sejarah smpai habis satu buku soalan pastyear tu #TipsPelajarPMR.

Esok. yeah esok. Aku akan meninggalkan zaman menengah rendah. And start jadi budak menengah atas. OMO? I was like .________________. Really? Is this true? I'm not dreaming rite? Hmm tak bersedia kot nk jadi budak form4. Sbb aku takut. takut nak hadapi dunia form4 ni. Tapi sampai bila aku nk stay jadi form3 kan? I have to go on~ Setiap hari usia kita makin bertambah. Kematian juga semakin menghampiri :') Bak kata Laksamana Sunan " Mati itu pasti, hidup itu insyaAllah :')

Wee~~ I will miss memories 2012. Banyak kenangan yg tercipta antara aku dan dia serta mereka semua. Nak mention nama? Tak larat eden --' Hoho ~ Form three banyak ajaq aku jadi lebih berdikari *eh yaka? :P kena bijak urus masa, kena bijak rancang strategi nak belajaq woii. Mau nak baca buku nota tebal kamus tu mmg hg tkleh nk jawab pmr la xD Haha. 

Gosh. I'm blurring ~____~ Happy new year. New life. New day. New things. New me? InsyaAllah. New what? New design of blog? Muaharhar tengok lah esok esok mau rajin nk edit. Ok daa~~ 

p/s: gua start update dari jam 11:40 31/12/12~ So jgn lah heran pulak bila baca tu :P