10 January 2013

Yang online sajaa~

Assalamualaikum. 

Hee~ Hampa sihat? Lama kan aku tk update blog. Last update 4 haribulan retu ni. Harini dah pun 10 haribulan. Ohsem --' Terasa bagai nak ambil exam besaq lah pulak thun ni. Busy memanjang kalah wktu form3 dulu. Dulu boleh ja rileks petang-petang update blog. Malam tweet. La ni? Homework 24/7. 

Maybe sebab aku terasa bagai blurring lagi sebagai seorang budak form 4. Tsk tsk. Honestly, now i'm updating le blog sedangkan homework fizik masih belum kubuat -.- Hmm bagi aku fizik susah. Maybe sbb aku tk cuba utk memahaminya dgn sebaik mungkin? Acano nak faham woi, fizik tu mcm math. Aku lemah math. Waktu belajaq ja, confirm mengantuk, aku sndiri tk faham apa masalah aku. 

Esok ada fizik. Waktu first pulak tu. K -___________- Anybody can help me with physics? Esok jugak, kalau mengikut perancangan, insyaAllah ada kem Bisafa kt sekolah. Kem tu utk dakdak form1. Apa kena mengena dgn hg? Hahahaha aku ajk badar - bawah lujnah multimedia. Bisafa under Badar. And aku terlibat jugak dgn kem. And mungkin aku akan kena stay dkt asrama for three days and two night. 

Habis laaaaaaaaaaaaaaaaah cuti hujung minggu aku. *nangis geguling* Seriously, now aku dalam keadaan separa sedar yg kerja fizik | nota bahasa arab | essay bi masih belum aku buat. Dan kesemua subjek tersebut ada pada besok hari, sekian terima kasih. 

Now. I would like to tweet a lot tonight and ready for punishment because of not finishing my physics exercise. Lol? Takdak maknanyaaaaaaa -.- Better aku pi makan kek. Ahaha langsung takdak motif. I got camera :D Hee~ Mak yg beli kan. Terima kasih mak. 

Adios~ Homework menanti :O

2 comments:

Shakira Pathi said...

jangan give up. biasa la tu baru mula belajar kan :)

Nur Fatihah said...

terima kasih kak :'D hee~