05 November 2012

Harini spm *O* oyeahh~!

Assalamualaikum my dearest readers *ehem*. Hahahaha ekceli lama dah nak update post ni tapi, yelaaa i'm always busy right? Lol. Kayy pagi tadi mmg dok susun dah ayat nk update apa, tapi.. skrg ni dah lupa -_______-" Tadi usha chatbox, my cute makcik with her cute face ask me why i no update. Eh tahu laa dea dah update blog kann? 
Kayy back to the tittle. Harini spm. Doakan saya eh (?) Hahahahaha~ Bajet jadi budak spm pulak dahh. Hm kayy gudlcuk untuk budak-budak spm. Harini berapa paper dh yg mpa amik hah? *curiousface.jpg* Macam tak percaya ja kan harini dah spm. Macam haritu jugak, tak sangka aku dah amik pmr,lepastu pmr dah pun habis. Eh silap tajuk dah -.- 
Hm. Esok kelas aku buat jamuan akhir tahun. Meh la join, kalau tak malau ea :3 hihi. Lagi empat hari kena pi sekolah. Perlu ke?! Err. Nak cerita pasai apa lagi hah? Honestly there is no interesting story in my life that i can share with u in this old blog. Yes i know the fact +.+ 
I found this picture in someone's tumblr through Google. It is so mouth-watering kayy *Q* This is a picture of ice cream, right? Rainbow ice cream~ Lulz okayy. Terasa lapar lah pulak. Baguihh la sangat pi Google gambaq makanan en? Saya harap esok ada cake, cupcake, cheese cake, chocolate cake, semua jenis kek aku nak makan :3 hahaha ~ Hampa tengok lah budak ni, cerita tajuk spm tapi melalut merata +.+"
Last but not least. To my beloved seniors 95- liner yg amik spm harini esok lusa dan hari hari seterusnya. Goodluck. All the best. Saya sebagai seorang junior sentiasa mendoakan kejayaan anda semua ;D *chewah ayat --' To dakdak smkaa yg amik spm, make all of us warga smkaa bangga dgn hampa tauu !
Yang ee-class ; nurfthh :3 

2 comments:

Lil'Caliph said...

nak komen. nk komen. andd no comment.

Nur Fatihah said...

bila awak komen hah? ==' aiyya. baru ternampak komen anda :P