23 November 2012

I iz bored.

Assalamualaikum :) 
Hai semua. Sihat? ^^ 


Aku jumpa gambar ni somewhere di facebook. Cute enough rite? *O* I just don't know what to update. And my mood fly away just now. Ahah sila translate ke bahasa melayu utk lebih jelas maksudnya :P Tak pernahkah kau sadari aku lah yg kau sakiti engkau pergi dengan janjimu yg telah kau ingkari~~ K tetiba. Hahahahahahahahahah tak senta lol.

Aku selalu perabih kredit aku just msj " haahahahahhahahahahahahahahaa " dekat wani. Such a waste --' Eh tapi sokay, for my best friend. Btw aku msj dea sbb dea sorang ja kawan aku guna Maxis. Eh yekeww? Tah la tak ingat tapi kebanyakan kawan aku guna Celcom. Okfine nak tukaq p number celcom jgak ah cemni *mcm boleh kann? -.- Pfft.

Okey eh banyaknya okey aku. Err wtv lah. *krek krek krek~* 
--------------------------------- 
Lima minit kemudian. Hoi mai mana cengkerik dlm blog aku nih? Hewhew. Nah bosan kan buka blog aku ni? Jom tengok video ni. Hahaha first time tengok aku dh terikut-ikut lagu dea. Best wuu :P Omeyy pulak tu. Enjoyy XD

Zaman berubah, manusia pun berubah~ Semoga perubahan itu adalah ke arah kebaikan. Tak gituu? :3

No comments: