08 November 2012

Main batu seremban dgn budak cekangg.

Assalamualaikum. Anyeong. Eh eh minah korea sesat. Lol jangkit dengan sal lah ni X) Hihihi. InsyaAllah post ni takkan jadi panjang, pendek je k. Bhahaha tajuk takleh nak panjang lagi eh? *monolong dalaman sorang2* Kayy -.- kembali ke tempat asal mu topik yg asal :3 Hm tadi wani mai sekolah selepas sehari tak mai. Paham idokk ayat ni? Buat-buat faham je lah --' Dia dah janji dgn aku nk bawak batu then nasib baik dea bawak, kalau tidak mmg nk kena flying kick dgn aku weh. Dah la takmai sekolah kelmarin. Esok pun dea tkmai -.- okayy leave me alone in that class. Huhuhu ~
Pagi ; baca Al-Quran, p surau. Lepastu balik kelas. Lepastu lepastu sepatutnya ad majlis penutup program selepas pmr pastu takjadi buat lagi sbb ada sesi fotografi bla3. Lepastu kami taktau nk buat apa, buka netbook, transfer gambaq bla3. Aku mintak batu dekat wani then kami main lah batu tu. Hahaha -.- Kami main 3 sebelah (?) Haha satu group tiga orang --' lepastu ada lagi dua org join jadi 4sebelah lepastu dua org tu keluaq lepastu sorang lagi keuaq. Jadi lima orang ~ Aku geng dgn Azzah + Danish. Wahahahah ohsem-ness (Y) Dua org lagi Wani + Sal, err dua2 budak cekangg ni. Main batu kira sampai 500, yey group aku menang :3 hiks~ 
Ohkay lepastu kami rehat. Then duit jamuan yg haritu ada lagi rm70 kekonon nk tempah pizza. Ada yg nak mkn kfc lah. *dalam hati* *kfc ada delivery ka?* Dok lepastu cikgu Su bgtau yg ada majlis dekat surau. Yeyy cancel dah nk makan apa semua tu -.- Katanya nak buat esok pulak? Wtv. Then pi majlis tu, sayeww dapat sijil Talent Xplorace haritu. Hiks. Tapi, sijil je pownn. Depa yg lain dpt hamper kot. Budak laki kelas aku dpt hamper, menang main bola. Ehh yg main sajaa kann? --' Janji aku dpt jugak makanan tu. Hihihi.
Ni la batu seremban. Omeyy kan? Aku amik gambaq ni kat Google. And kami bukannya main batu ni, kami main batu yg betoi2 batu tu -.- Ada sesiapa yg rajin nk buat benda ni? Tak mungkin~~~
Balik kelas. Budak2 pempuan pakat hilang pi mana tah. Aku taktau. And aku sambung lah main batu seremban #Alone. Then erfan nak join main. Hah, dea ni sorang lagi budak cekangg. Haih takleh blah kot, budak laki main batu seremban? Lepastu lawan dgn budak pempuan pulak. Sumpah lawakk. Rugi tak ambik video dea main batu tadi, kalau tidakk post kt fb pun best gak. Pekena org sekali sekala~ Haha. Ohyea last2 sekali, dea mengalah. Alohh cekang time awai2 ja budak ni. Aa terkutuk la pulak. Takpa2 dea mna tau aku ada blog :3
Today was a fairytale happy awesome day with my classmate. Hihi ^^, esok dah hari terakhir persekolah bagi tahun 2012. Aku akan rindu hampa semua, kawan2 aku~ Lepasni taktau lah bila pulak boleh jumpa kann? Time nak amik result nanti? *O*

No comments: