26 November 2012

I'm home.

Assalamualaikum~ 


Tenenene~ Lama tak online -.- Rinduuu gila nak update blog. Tediaa, hahaha XD Aku tak online sbb pegi jejalan. Mana nak bawak netbook ni woi. Berat beg ja --' Boleh online via phone je~ Ohkay tadi check chatbox. Banyak sungguh yg menjenguk kan? Sorry tak sempat nak blogwalking plus follow back lagi sebab harini broadband sudah pun menjadi lembab kuasa infiniti. I hate chu~ Eh no no no i love you so much Mr. broadband so jgn dok merajuk lama-lama smpai aku nk online pun payah +.+ 

Tadi kecohh sebentar kes result pmr katanya keluaq kat SAPS esok kan? Bhahahahahaha~ Rumour je tuu --' Haihhh memang nak kena makan kaki lah sapa yg sebarkan benda ni kan? Opps, hehehe :P Sejak aku tak online ni kann, banyak drama yg jadi kt Twitter kann? Saya dah bosan online. Kalau lah rumah aku ada Astro kan best, 24 jam tengok tv ja. Takpayah dok online. Eh --' 

Ohkay tajuk mcm apa ja kan? Buat perenggan ketiga baru decide tajuk. Mwehehe. I'm home. Saya dah ada di rumah. Kalau tidak, tiga hari yg lepas saya berada di ___________________. Hahaahaha nanti aku cerita kalau rajin :3 Okay. Gtg. Byebyebye. Nak transfer gambar ke netbook.

 Assalamualaikum ^^

No comments: