14 November 2012

There is no suitable tajuk for this post. Ahah

Assalamualaikum. 

Ohkay tadi aku ada sedikit rasa rajin nak tolong editkan blog orang. Tapi lepas aku  terstalk "someone" *bamm* mood aku dah runaway kayy~ Kejap kejap nak tengok drama Putera Rayyan ni :3 Hahaha. Me love Putera Rayyan so much. Eh eh eh. I means the drama not the actor k. Wuu best kot drama tu. Kan kan? Who's with me? *highfive* Comel ja jalan cerita dea. And kamal adli so handsome ah. Wuuu budak ni galoks. Ok ok tukar topikk lekaih wahai cik nurfatihah. 

Kayy harini 13 November 2012. Happy Deepavali. Lagi? Haa harini birthday sufi. Happy birthday ~ Ape lagi ea? Ekceli takdak motip pun aku nk update. Saja ah galakgedikkgatai tangan ni nk menghapdate blog cikaii ni. Aku kann, kann, sukaa sangatt buatt doublee huruff lastt. Hahaa kelass takk? *ada rasa nak bagi penampaq dakk? Sila sila :P

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!! Awat papa dea meninggal? Awat pempuan tu kejam sgt smpai nk bunuh laki dea sendiri? Awat? AWAT?!! Tak berperikemanusiaan kah? Yang baik selalu mati awal. Ehh ==' Lek tehah lek. Awat dok emo sangat tah. Drama kat tv mmg selalu mcm tu, kann? Hahaha over acted pulak aku. Feeling k feeling. Hangpa tau apa? Hohoho bukan apa, taip mengikut emosi. 

Okay. Drama habis dah. Sambung taip balik ea. Hm, rasa mcm nak delete blog jea. Dari haritu sebenaqnya tapi tk terdelete delete jugak. Sebab sayangs. Hikhik. Sayang ah weh, followers banyak kut bagi tahap blog cikai mcm aku ni kira banyak lah kan. Mana setanding dgn blogger blogger femes temes di luar sana. Takpe, saye bersyukur seadanya ^^ Tak bawak mati pun follower bende ni kan? Ahah, lagi satu sayang nk delete blog sbb boleh join giveaway / contest apa apa through blog ni. I pernah menang GA tauu. Time tu best tak terkira lah weii, dpt topup kot. Ahaha. Still kids ==' 
Bhahaha motip nak tunjuk muka kiddo. Btw i'm cute just the way i are. Ehh  gambaq kt whiteboard tu, cute kann? :3

Yehh.Makin lama makin panjang pulak satu satu perenggan yg aku taip ni. Nak masuk pertandingan menulis cerpen pun boleh ni. Hahahahah berangan tak habis habis baq hangg. *yeyehh mesej masuk mesej masuk* Kayy reply mesej dulu baru sambung taip. Hah tadi aku kat mana? Oh cerpen ==' Karangan pmr pun tak lepas nk buat ada hati nak buat cerpen? Pigiiidaaah ~ Tapi kan, aku ada satu cita cita yg suci lagi murni tau. Jangan gelak kat aku nah aku nk cerita ni. Hm, sebenaqnya aku teringin nak buat novel. Waaaaaaaaaa *O* Murni sungguh cita cita aku kan? Selama ni dok baca novel org lain tulis ja so kalini teringin la jugak nk buat novel sendiri. Story bout me and my friends in school life :'3 I wish..

Hihihi. Ohkay dah taktau nk taip apa but i still don't want stop typing. Ayat keling. Saya rindu nurul hidayah binti ahmad sangat sangat. Harini tak chat lagi dgn dea. Mesej org pun tidakk. Kfine 4wUck, dAh Lup4 sAyEww L3ttEwW. Ahah hanya nurul hidayah yg sabar dgn perangai aku ni. Wei best apa bAh4$a 4Li3n n3yH ~ J4nG4N b4Sh t!t3ww :/ Ahaha geli doh. Kalau hangpa faham ap yg aku taip ni kiranya hangpa alien jugak lah. Eh. Alala #MengakuJelah hangpa semua pun pernah guna tulisan gini kan? Saya mengaku saya pernah guna tulisan mcm ni tiga tahun yg lepas ogheyh? La mana guna dah ceq ooi. Saja mengarut nak taip tuu.
Ohkay la. Dah midnight pun. Gudnite and assalamualaikum :)

No comments: