14 November 2012

Novel dan tahpapa lah budak ni taip.

Assalamualaikum w.b.t 

How are you today? I'm just fine ^^ Blablabla. I'm here. Typing another post. Just to waste my time than doing another "tak berfaedah" activity. Yeah saya suka rojak kan bahasa. Maaf lah english saya masih di tahap beginner so when i don't know certain words i will just write it in Malay. Awak tak marah kan? Janji awak bolah baca apa yg saya taip kan? Ni saya tak buat bahasa alien lagi ni. Hikhik.

So, mcm biasa lah aku update blog ni tanpa sebarang motip tanpa sebarang tajuk yg sepcific tanpa sebarang benda yg berfaedah pun ==' Saya suggest kan anda supaya close tab blog ni sekarang jugak. Now ! Jangan menyesal eh kalau teruskan pembacaan anda? Hahahaha. Aku cuma nak buat luahan perasaan kat blog ni, mungkin? Err. K hm harini dah masuk hari ke berapa cuti ea? *check calendar* Yaa hari kelima. Rasa mcm dah lima minggu cuti kot. Miss my classmates so much :* Especially salsabila. Dea nak pindah dah thun depan. Kan? Then, sapa lagi? Syida. Pun nak pindah jugak. T_______________________________________________T Tkpa lah, kalau ada umur yg panjang boleh kita berjumpa lagi eh? Hahahaha time nak ambil result nanti pun boleh jumpa lah. Kan kan kan? InsyaAllah :)



Talk about result. Perasaan cuak tiba tiba menyebulungi diriku ini. Wuuu ayat novel baq hangg.  Hiks. Sudahh --' aku memang suka merapu. Tapi kan, hm lama aku tk baca novel kot. Sebab? Supplier novel takdak ah. Dulu waktu sekolah boleh pinjam novel kat amni tapi la ni dah cuti sekolah en. Mana boleh nak pinjam -.- Last novel aku baca "Tragedi Cinderella". Novel sendiri eh, no pinjam2 kayy. Cerita ni mmg ada lah ala ala kisah Cinderella tu tapi lain sikit, eh bukan sikit tpi banyaaak jugak ye. Haha, anyways ending dea okay la bagi aku, kan? Ending novel mesti lah sweet kan? Takkan nk buat sad ending pulak? Mau menangis air mata darah si pembaca novel tu. Dah la berbagai konflik kt tgh2 novel. Ehh --' *luahan seorang pembaca novel .__.





Ahah. Aku sebenaqnya dah menyimpang jauh drpd ap yg aku nak taip td. Aku nk cerita pasai blog aku, tpi hmm nevermind. Satgi aku buat post lain pulak. Ahaks buat mcm org nk baca sgt kan? Lol blog aku, so sukati aku la :3 Ohkayy, bye ~ Assalamualaikum ^^

No comments: