19 November 2012

This is my blog.

Assalamualaikum. Hai. Selamat malam. Dah tidur? #Eh soalan tahap apa ni? Silapsilap. Dah makan? Ngee~ *entah apa-apa lah aku ni kan? Tajuk mcm budakbudak baru reti buat blog je kan? Hek elehh~ 


Ini belog saya. Harini aku nak cerita pasai blog hakuww. Ahaks. Takpe, kalau awak tak suka tak payah baca pun okayy? 


 Daisypath Friendship tickers

Mm, tengok gambar di atas. Dah setahun tiga bulan aku buat blog ni. Wuwuwuwuw sayang blog iteww tetad tetad. Tahun ni ja kan, dah banyak kali aku pikiaq nak delete blog kau tahu? Sebab.. sebabnya mudah ja, aku jarang update. Almaklumlah budak sibuk nk pmr kan? Tu pun lepas pmr pun keadaannnya masih tidak berubah. Penyakit malas tu still ada dah makin menjadi-jadi pulak. Ahaks. Maafkan saya wahai para readers blog ini :")

Ekceli kan, kalau nak ikutkan ni blog ketiga yg aku buat --' My first and second blog di delete kan sebab salah edit. Biasalah time tu mana reti lagi nak edit2 bagai kan? So, bila dah silap letak code ja lepastu blog jadi takleh preview bla3 terus cuak then delete blog. Alahai bila ingat balik time tu mmg nk gelak gulingguling lah. Mmg noob gila aku time tu --' 

Hewhew. And blog ni, blog yg ketiga aku buat. Aku taktau lah mcm mana kalini aku dh tk delete blog. Harhar. Maybe time tu aku dah reti dah kot edit blog. Walaupun tak lawa kan? Tapi okay ja bagi aku. Sampai lah sekrang. Blog yg hangpa tengah view. Ini lah blog aku sejak tahun lepas. Ahaks. Blog ni dah banyak kali bertukar wajah. Teringin nak pakaikan blogskin dekat dia. Tapi still tk jumpa blogskin yg sesuai dengan aku *ewahh. Haha sebab blogskin kan font dea semua nak kecikkecik je weh. Bertambah rabun lah aku lepasni T___T *oho dah tersasul pasai blogskin pulak --'

Setakat harini *termasuk post ini, dah ada 164 posts in my blog. Cikit jeww tu. Mana banyak mcm org lain pun ~ Harhar. To my followers, thank you so much for following this blog. Thanks a lot. I heart all of you so much :* Ohkay la dah lewat ni. Tangan pun penat dah nak menaip. See ya later. Good night. Assalamualaikum :)

No comments: