25 December 2015

9 Soalan from Sarah lalala.

Assalamualaikum.
Tajuk nak bahasa rojak je kan? Rosak bahasa dibuatnya kalau masuk blog ni. /hewhew/ Okay so aku perati lama dah sis adik boleh kita panggil awak adik tak? /usha blog dia kejap, okay boleh panggil adik sebab baru nak spm kan?/ Aku memang suka menjawab soalan-soalan cenggini sebab aku taktahu nak update apa sangat. Lagipun aku agak takde masa nak update, sehari sekali je mampu. I jeles tau dengan orang yang boleh hapdate blog sejam sekali ni /lol ade ke?/ And satu lagi ayat dia "*maaplaa ramai sangat, saje nak kenal korang." Allahu, touching sangat kayy. Aku pun taktahu part mana yang taching.  Keh-




Okay proceed.


1. Nama panggilan dalam blog. 
2.Currently studying or working? Kat mana? 
3. Paling minat dalam bidang apa 
4. Suka baca buku/novel genre apa? 
5. Paling selalu bukak blog pukul berapa dan hari apa? 
6. Describe yourself personalities. 
7. Dah berapa lama/tahun berblogging? 
8. Describe blog 'sarahlalala' dengan ownernya sekali. [sokayy, i want a sincerly from yur heart :)] 
9. Umur tahun 2015?
Bismillah.

Nama panggilan ni cane? Aku ni jenis payah sikit nak faham soalan so kalau tak menjawab dengan skema jawapan yang dikehendaki tu minta maaf lah ye. Nama panggilan, hm hm hmmmm fatihah kut. Selalu aku bahasakan diri aku , "aku" je. /sangat tak menjawab soalan/

Belajar dekat @sekolah ipgkpp. Cheh jawapan cam ape je. Sekolah sangat hahaha. But yeah i'm in a "school" lol. 

Minat bidang ape ni , ni bidang ape ni? Sebidang tanah ke? /k lawak hambar takjadi/ Bidang pelajaran eh? Currently in science stream. Stuck kat bidang ni for forever kut. HAHA. Minat bidang penulisan teringin nak jadi penulis tau sebab tu buat blog. Walaupun takboleh nak jadi penulis yang boleh terbitkan buku ke ape, boleh tulis blog pun dah rasa puas hati yang amat sangat. Hihi

Segala jenis genre boleh dibaca. Sebab hobi saya membaca. Tapi paling suka kalau dapat novel thriller kau! All time favorite. Tambahtambah lagi kalau novel Ramlee Awang Murshid. :D

Pukul berapa dan hari apa? Tak tentu. Sekarang ni boleh la tiaptiap hari buka blog nanti dah masuk sem dua kelaut ah. Harhar. Selalunya dalam tengahari ke petang camtu lah kut.

Describe myself? Macam maknenek kut sebab suka membebel sorangsorang dekat orang dekat blog dekat memana tempat yang boleh lah. Ekceli jenis yang takbanyak cakap sangat sebab taktahu nak cakap apa and sometimes "tak boleh nak masuk" dengan orang sangat. Akan banyak cakap bila dah ngam dengan orang. Apelagi eh. Tu je kut taktahu nak describe panjangpanjang. Ohye last but not least, seorang yang kuat makan. Haha

/Aku terskip satu soalan lol/
Okay aku berblogging since 2011. Tapi berhenti kejap masa 2013-2015. Ni baru aktif balik. Hihi

Describe blog and the owner. Blog awak cantik, kemas, simple, adorable /eh/ Senang nak baca tulisan pun just nice boleh dibaca untuk golongan yang rabun macam saya. /huhu/ Apo laie eh. The owner. Kerana nak menjawab soalan ni saya dah stalk sikit post lama-lama awak. I think you are an adorable person. Tak suka mekap eh? Sama lah kita. Being simple and original is just nice. Takpayah nak kejar dunia sangat /taktahu ada kaitan ke tak lol/ Btw, your name Maisarah just like one of my friend's name. And next year spm right? Gdluck. /org suruh describe aku p bagi ucapan lak err/

Umur tahun ni. Nak specific answer tak? Tujuhbelas tahun sebelas bulan dan duapuluh sembilan hari. Keh-

Terima kasih sebab tag saya. Bye nak taip post lain pulak tu pun kalau rajin lah eh. Lulz.

1 comment:

nurhuda said...

same la huda minat penulis ramlee awang mursyid :D