20 December 2015

Tagging by Beeha

Assalamualaikum. Check shoutbox tadi ada orang tag kita suh jawab soalan. Agak terharu :') Sebab aku ni baru masuk balik ja blogging tetiba ada orang tag-kan suh jawab soalan dia buat. Terharu tau. Terasa dihargai kejap. K over. Kahkah
 Tapi kan, aku tak rajin nak tag or buat soalan dekat orang even though lima soalan je pun sebab aku tengah mengalami fasa pereputan yang amat sangat sampai takleh nak pikir soalan. Peh alasan macam ape je. Haha okay stop merepeks, lets cekidaut apa Cik Beeha ni tanya kita ye.


1. Nama penuh dan nama manja korang? 
2. Perkara apakah yang pernah mengecewakan anda? 
3. Postkan gambar kawan rapat yang paling anda rindui. If rakan anda mempunyai blog sila tagkan namanya. 
4. Berikan lagu favourite anda. 
5. Nyatakan berapa bintang yang anda beri untuk blog Beeha.

Nama penuh saya Nurfatihah. Nama manja em dah tak manja kut besaq dah tkda nama manja. Hahaha. Tapi selalu senang orang panggil tihah la.

Perkara yang mengecewakan? Em bilamana kita tengah sesedap oren download movie dah nak habis dah sikit je lagi tibatiba internet problem lepastu failed. Amat sangat mengecewakan, lagi sedih daripada dapat tahu artist kesayangan kita dah kahwin tau. Lulz tetiba sangat.

Nah gambar setepek. Bukan taknak pilih sorang tapi kang depa baca sentap lak, lagi satu dalam netbook ni takde gambar. Tinggai gambaq lama lama ja. Huhu maaf ye. And depa takde blog dah rasanya. Aku ja buat comeback balik dalam dunia blogging. Harhar :3 Ohya semua ni aku rinduuuu sesangat sbb semua dah tak sama macam dulu. *Sobs T.T

Lagu favourite banyak gile, antaranya yang latest aku dok ulang ja dalam phone;

segenggam tabah// stitches// fight song// ost she was pretty// perfect two// what makes you beautiful *tgh dengar skrg*

Uih. Soalan berapa bintang nak bagi ni, hmm berapa eh? Taktahu la nak komen blog orang, blog kita pun tk seberapa huhuhu. Rasanya 5/5 bintang kut. Sebab blog awak kemas, cantik, tersusun and mudah nak baca nak follow nak usha nak komen nak stalk segala bagai lah. Kipidap! Haha

p/s: aku buat entry ni semalam tp ad prob takdapat nak publish haha so tertangguh smpai skrg lah. Ok bye :)

4 comments:

Beeha Azman said...

Terima kasih sudi jawab soalan Beeha. Waaa , beeha minat lagu stitches jugak, bla jd fav song ni ulang banyak kali pun tak bosan.. :D

Nur Fatihah said...

@Beeha Azman

sama2 and thnks tau sbb tag kita. haha kann~ best lagu tu :D

Sofie Adie said...

Segenggam tabah....dah lma rasa xdgr lagu tu...~_~

scya lollita said...

klu dapat duduk2 ngan kawan2 balik mmg syiukk kan :')