23 December 2015

Tagging question #again

Assalamualaikum. Ok pagi tadi aku jenguk shoutbox ada blogger tag aku suh jawab soalan ni. /suh = suruh, maaf lah penyegan sikit nak taip panjangpanjang harhar/ I was tagged by adik ni; neverland
Ok taknak merepek sangat so straight to the point, soalan soalannye ialah;
Favorite blog?
Apa pandangan awak tentang blog sab?
Selalu active blog pukul berapa? 
Ambil aliran/kos apa? 
Describe yourself? 
What the last thing you bought? 
What is your middle name? 
When was the last time you cried? 
Are you in relationship? 
Have you ever been out of the country, if so how many times?
Banyak nau soalan dia tanya. Hahaha tapi disebabkan aku ni sangatlah baik hati + rajin + aku suka menjawab soalan, jadi aku buatlah post ini, yedokk? /macam nak sekeh kepala sendiri guna penyodok sat hewhew/

Ok favorite blog. Sapa eh? Jawab diri sendiri punya blog aci dak. Kahkah xD K joke. Banyak tapi dulu la, la ni tak menyempat dah eh nak jadikan favorite blog. Kohkoh. Antaranya, Maria Elena, Irine Nadia, Cik Epal, Fatin Liyana. Semua ni blogger-femes korang semua mesti kenal kan? Kemain kau nak jadi favorite blog semua femes je. Keh- Tbh, aku dah takda favorite blog bagai la ni semua blogger yang singgah kat chatbox tu aku baca je. ^^~

Pandangan. Heh soalan kbat ni. Bagus dik biasakan diri dengan soalan berunsurkan kbat ni /tetiba sangat/ Blog awak cantik je, comel macam tuan dia, eh (?) haha tersusun sedap mata memandang sistematik lagi apa lagi jawapan cliche akak nak bagi eh. Just nice. Pandai awak edit blog.

Aktif tu. Selalu eh? Waktu yang paling selalu tengahari ke petang macamtu lah. Huhu

Ambil aliran apa. Masa sekolah dulu sains tulen + agama. Ehem, macam mana tu? Haha. Sekarang further study pun masih science stream sebab saya suka subjek bio! #foreverBIOdihatiku. Haha over je kan minah ni?

Describe myself. Peh the ever-hardest question pernah orang tanya dekat aku. Nak describe macam mana eh. Petah menaip di blogger dan seantero alam maya. Tapi pemalu kalau jumpa depan-depan /kakaka pemalu sangat/ ehem kalau dengan orang yang baru first time kenal pastu first time jumpa memang aku diam ah. Tapi kalau dengan kengkawan rapat, then you will see my other side. Keh- lagi, sedang mencuba untuk menjadi someone yang ceria duaplohpat jam plus sentiasa ingin sebarkan positive vibes kepada semua orang. Kemainn~

Last thing you bought ni cane, benda yang special ke berharga ke bermakna ke random things je? Sebab tadi baru je balik dari pergi beli barang so agak banyak lah benda yang dibeli. Tapi kalau last thing yang betulbetul last sekali beli, ink printer ah. Huahua

Middle name ni cemane? Orang yang banyak nama boleh kut ada middle name bagai. Nama aku dua patah je. Em. Fa <-- can be accepted as middle name tak? Lol

Last time aku nangis. Bila eh. Agak lama jugak lah sampai aku tak ingat. Heh. Kejap nak research balik memory dalam otak ni. Hemmm, maybe masa bulan sebelas haritu. Nak tahu sebab apa tak? Taknak tahu pun aku nak cakap jugak. Sebab aku tengok movie; Miracle in Cell No.7 - cita korea. Siapa pernah tengok tak nangis tu tipu lah. Sedih sangat weh. TT-TT

Was in a relay. Past few years ago. 

Out of the country ni, negara la eh? Peh dahsyatnye kalau selalu keluar negara. Dan bestnya kalau boleh ke luar negara. Sebab aku takpernah lagi ke luar negara. Siam pernah kut tah tak ingat masa tu sekolah rendah lagi. Lepastu never. Hu

Done jawab sepuluh soalan! Hurray~! 


/tak lengkaplah entry aku kalau takda gambar. motif? aku buka hard disk then jumpa gambaq depa ni. RINDU/ 

2 comments:

messarah said...

you've been tagged :)

http://messarah.blogspot.my/2015/12/9-questions-for-list-of-bloggerss.html

nurhuda said...

yeah, miracle in cell memang power ah. sedihh sangaaattt