18 December 2015

Another comeback. Hai blogging world.

Assalamualaikum dan selamat petang dan salam sejahtera dan salam 1 Malaysia dan selamat menghabiskan cuti sekolah buat adik adik yang masih bersekolah dan juga kepada manusia yang se-spesis macam aku. Lol kenapa aku cakap macamni? Sebab ak pun tengah bercuti sekarang. Harhar 

Setelah sekian lama aku tak update apa apa dekat blog. Setahun kut? Last post aku Januari haritu. Bapak lama gile aku mencari idea. Setahun kau kahkah. 
Okay abaikan header. I'm not "sixteen wannabe" anymore. Nampak sangat dah lama aku left dunia berblogging ni kan? Tahun ni, em lebih tepat lagi lebih kurang lapan hari lagi, aku dah nak masuk lapanbelas tahun diknon. Bukan budak sekolah lagi dah pun. Tapi kenapa sekarang aku cuti? 

Jengjengjeng--------



Sbb ak skrg ni IPG-ers. Kah kemain kau. Macam gampang bangang ape je kan? Lulz. Okay sebab cuti aku lama sangat (okay nampak tak budak tak bersyukur cuti lama kang dah masuk balik mengadu nak cuti pulak lol manusia macamni lah pfft) aku decide nak update blog semula. Ekceli cuti aku lama dah, Ni pun dah halfway cuti dah, Tuptaptuptap esok dah nak kena balik sana. Uhuks. So sad T.T *tetiba
Layankan jela aku nak membebel kan? Hahaha. Sementara aku masih ada sumber wifi dan masa yang lapang, aku nak update blog nak blogwalking nak edit blog selagi hayatku mampu. 

Kalau korang nak tahu kan, netbook yang aku guna ni dah kehilangan huruf "M" so kalau ada certain words yang gua typo hilang M tu paham paham lah ye aku dah malas nak check sangat ni. Tapi kan perasan tak aku taip tak guna shortform sangat dah ni kalau boleh semua nak taip penuh hihi. Tengah fe-feeling nak jadi cikgu bm ni tetiba hahahaha dah merepek. Aku bukan bakal cikgu bm ye. Em em

Apa kebenda lagi nak cerita  ya. Aku sihat je Alhamdulillah :) From now on, aku just nak update blog untuk kepuasan diri aku je. Kalau korang nak baca dipersilakan, taknak pun takpe aku faham sekarang bukan zaman blog dah uhuks. 

K tu je kut. Kejaplagi aku update lagi pasal benda lain pulak hahaha siot. Bye. Assalamualaikum.
*gambar takde motif saja nak mencantikkan entry je kuikui*

No comments: