24 December 2015

Group wasep//

Assalamualaikum dan hai. 

Sejak dua menjak ni aku jarang online blog. Kan kan kan? Last entry aku bila? *check blog* /cheh kemarin ja pun tang mana jarang onlinenya? lulz/Tapi sehari sekali je aku post. Boleh kira jarang lah tu kenn. Sebab aku ni agak malas nak bukak laptop haha. Aku guna sehari sekali je lepastu battery low terus aku simpan diamdiam dalam laci. Sebab aku malas nak charge. Muahaha perangai apekah ini? 

Lepastu tadi aku check shoubox aku, ada blogger yang tag aku suruh jawab soalan, ajak join segmen lah, macam2 la eh. Thanks a lot korang~! *hugs* /lol tetiba sangat/ okay so kelmarin aku try nak letak gambar dekat sidebar tapi takjadi huhu nampak sangat skill coding aku dah hancus. Sedih sangat T.T Takpe aku jumpa je tutorial dia cuma aku nak edit tu failed, bila aku letak gambar je jadi besaq gedabak kat sidebar. Taklawa lah camtu kenn. /mcm la blog ni lawa sangat heh/ 

Okay tak masuk tajuk lagi. Aku sebenarnya failed dalam mencari tajuk yang sesuai untuk diletak setiap kali aku taip entry dalam blog ni. Tajuk tu sekadar selingan je kohkoh. Okay nak cerita lah jugak sikit pasal group wasep. Semua org tahu kan wasep tu ape? 
Wasep = WhatsApp = ws
 Suatu aplikasi perhubungan yang terhangat pada masa kini /lol dah kenapa aku macam nak promote bendalah ni pulak/ yang menjadi kemestian bagi setiap pemilik Smartphone. Keh. Korang rasa group wasep ni bermanfaat ke? Aku rasa half bermanfaat half lagi tak sebab merepek merapu mengaruts meroyan segala bagai. Aku ada dekat enambelas group wasep kau tahu? Okay maybe tak sebanyak korang kut. Tapi bagi aku enambelas tu dah cukup banyak sampai aku rasa nak left je tapi takboleh sebab group tu semua penting tapi kekadang rasa tak penting jugak. /eh/ hahaha sebab tajuk aku "group wasep" kan so aku nak cerita lah pasai "group wasep" aku muahaha. /blog tempat kita bercerita kan/

Group ws sekolah rendah aku ada satu tapi tak aktif pun eh macam nak left je tapi hem biar jela kat situ. Sebab langsung tak aktif weh hambar krik krik macam ape je. Sekolah menengah punya ada empat. Banyak kan? Lepastu add on lagi dua group bestfriend *hiks. Lepastu, masuk aipiji /baca IPG/ keh-- sini lagi banyak namatey. Masuk situ je ada sembilan group wasep. Kohkoh. Group rumets lah, kelas lah, batch lah, geng pmpuan je lah, usrah la, kelas dengan lecturer lah, group mentor-mentee lagi. Korang kira tengok, cukup enambelas kan? :") Hahahaha nama je banyak group tapi aku rileks je sehari ke dua hari tak on wasep tu sebab semua tak aktif pun. Ada lah satu dua aktif, tapi aku tk ambil port sangat. Hewhew. OK habes cerita group wasep.

Harini duapuluh empat disember bersamaan duabelas Rabiulawal. Birthday siapa? Hari lahir junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Belum terlambat kut nak ucap Salam Maulidur Rasul :)

Okay. Adios. Mood nak menaip terlari sekejap sebab anak sedara gua ganggu gua. Hek eh. Bye nak tengok drama Aku Pilih Kamu online kejap. Sebab nak download payah la pulak hem hem kbai. 


2 comments:

Diya Hanun said...

Group whatsapp sy pun kemain byknye..sigh..nk left ta boleh..jd bia cenggitu jelah

nurhuda said...

kalau serabut sgt ngan group yang conversation ke laut terpaksa left la. salam maulidur rasult ;)