22 December 2015

Random post.

Assalamualaikum.

Yeah. Just a random and merepeks post maybe. Tadi aku jengah shoutbox ada orang tag aku join segmen. Rupanya hadek ni yang tag, hadek lah kan? Sebab aku rasa dia ada komen dekat entry aku panggil aku akak. Ahahahahahahahahahah sudah menyampah pulak dengan diri sendiri sebab bajet akak kat sini >//< LOL. Korang tekan lah link ke blog dia tu, background music blog dia such addicted yknow. Aku bukan nk buat review ke hape, just saja nak share hobi baru yakni mendengar lagu di blog orang. Hahah tadi masa aku nampak dia dekat shoutbox pun aku dah sesenyum sebab aku tahu kalau aku masuk blog dia mesti aku dapat dengar lagu cecomel tu. Suka sangaaaaaat *O* 

Oh yea berbalik kepada segmen tadi. Hiks even aku tengah cuti sekarang so masa lapang aku tersangat lah banyak tapi aku tetap tak berapa rajin nak join. /Bahasa mudahnya kemalasan tahap nakmampus okbye./ Hahahah sorry adik. Anyway thanks sekali lagi sebab tag akak. 

Aku tengok lately banyak blogger buat contest giveaway segmen bagai. Goodluck lah eh untuk korang! Aku tengok mood jugak kalau nak join tu. Bukan apa, bila part nak kena follow blog yang takde GOOGLE FRIEND CONNECT tu aku jadi macam em serba salah pulak sebab aku takboleh nak follow beliau. Sebab aku dah follow melampaui batas lol over joke k. Tak sebenarnya sebabnya ialah, baca sini lah >link<. Lama dah aku menghadapi masalah ni lol see that entry, past two years ago. Kahkah



Okay apa lagi aku nak mengarut. Dah nama pun random post kan. Harini birthday junior aku. Kelmarin birthday my long lost bestfriend cheh over je kau. Tak, birthday kawan baik pertama aku :') but now kitorang dah takde term kawan baik tu. Em it's okay it just a term yknow. Tetap kawan. Esok birthday hakak aku. Lusa birthday kawan aku lagi. Lusa jugak, 24 Disember; Hari Maulidur Rasul. Jangan buatbuat taktahu pulak eh. Then, hari sabtu tu, ehem birthday aku. /dia nak habaq jugak tu gagah la ehh haha/ Okbye. 

No comments: