31 December 2015

Pengakhiran 2015.

Assalamualaikum. Wah mesti semua blogger tengah dah hapdate pasai nak tinggalkan two o one five and welcome 2016~! Normal lah. /aku pun macamtu kehkeh/ Aku tak sempat nak baca blog sorang sorang lagi. Sibuk ya amatt. Sibuk dengan apa taktau lah. 



Nah gambaq ihsan Google. Hihi. So kalau nak cerita pasai kisah 2015 dlm satu post ni mmg tk cukup lah kan? Banyak benda jadi dekat aku. Dari budak sekolah menjadi seorang pelajar yang bakal mmengajar. Eh? Dari budak sekolah yang takpernah duduk asrama except for pergi kem yang just tigahari duamalam je sampailah kena duduk asrama. Peh diri sendiri pun tak sangka sebenaqnya aku boleh ja survive duduk hostel hahaha. Dahla jauh pulak tu. Selang sebuah negeri ekauu. Jauh dahla bagi aku. Kuikui.

Apolagi eh? Hujung tahun ni jugak aku start blogging balik sementara cuti sem. Esok lusa dah masuk sem II ketahuan lah nak update celah mana taktau. Harini, tepat tengah malam td result sem I aku keluaq. So for the first time dapat result guna pointer ni /boleh tahan eksaited gakla nak tau/ Alhamdulillah result tak mengecewakan sangat. Haha. Nasib baik aku check awai jugak kalau tak sampai la ni system dok down lagi. Kesian kat sapa yang tkleh check lg result tu. Hewhew.

Saya, nurfatihah, owner blog yg tk seberapa ni nk minta maaf kalau ada terkasar bahasa dalam entry2 sebelum ni ka kalau ada sesiapa terasa hati ka apa. Sorry banyak2 eh. Apa org ckp, buang yang keruh ambil yang jernih. Lupakan hal semalam. 

Two o one five banyak mengajaq aku untuk jadi lebih dewasa. Moga aku dan semua orang lah akan lebih matang masuk 2016 ni. Dan untuk blogger yang nak ambil spm ke pt3 ke, akak doakan korang berjaya dapat apa yang korang target. And doakan akak dapat 4flat untuk sem II ni. Kihkih. Besides, utk kawankawan seperjuangan yang sepanjang sem ada kuiz ke lab report ke esaimen ke add on final exam, all the best for all of us! Fighting! Allah yuftah 'alaikum.  So, selamat menyambut tahun baru 2016. *ucap awai sikit takpa kot nohh? :D 

p/s; thankyou for those yg sudi follow blog ni *hugs. sat nk p followback eh! Bye.