14 December 2012

10 Days Blog Challenge

Assalamualaikum . Hm, lama aku tak update kan? Eh dakk -.- Aku update tapi semua pasai giveaway saja. Bosan? Aku pun bosan -____________- Takdak topik yg menarik aku boleh kongsikan dgn hampa semua :/ Bola? Aku tengok. Hmm. 

Kelmarin aku pi Kangar. Beli barang-barang sekolah siap-siap. Nanti tak kalut dah kan. Hewhew, awat tah dok rasa mcm tak semangat nk pi sekolah thun depan ni --' Dok rasa mcm dapat cuti teruss dah. Gaya budak lepas spm ja. Harhar maybe sbb thun ni cikgu-cikgu tak bagi "hadiah" akhir tahun kot. So, rasa rileks ja. Mwehehe mau ada kerja pun belum tentu nak buat --' Then, aku ada lah beli buku latihan addmath... [ayat tergantung]

Haritu (bila ntah) saja lah Google cari apa-apa yg boleh di-update kan. So, jumpa lah challenges ni. Sebenaqnya ni tumblr punya. Tapi dah aku takdak tumblr, kita buat dekat blog je lah kan? xD 

 { credit : Tumblr } 

Okayy. Aku akan start buat harini. Tapi taktau bila, maybe satgi, maybe petang atau malam ni. Nak buat gak? Dipersilakan ja :3 Okay broadband lembab tak bagi blogwalking -.- Benci gila. Huh nak p sambung baca Biology Notes sat. K bye, assalamualaikum :) 

1 comment:

Anis Farhana said...

Wahhh . macam best tapiiiii . haha . ada je alasan dia :)