16 December 2012

Segmen Blog Chomel

Assalamualaikum blogger heart. Waksap yo? Agagaga rasanya baru ja aku publish satu post tatsat. Ni buat lagi satu? :O Okay nevermind. Ini segmen aku jumpa kat dashboard *ayat keling di situ, maaf lama tak pi sekolah mcm ni lah --' 

{sila klik banner utk turut join sama}

Nampak banner comel di atas? Ya secomel tuan penganjur segmen ini. Wkwkwkwk bodek lebih nampak. Okay but seriously tuan blog tu comel macam aku. Eh?  Okay okay, in this segmen kita kena puji blog kita sendiri. *jangan baca statement di bawah kalau takmau  rasa menyampah* harhar

Blog aku comel pada headernya. Kan kan? Sila angguk *bagi jelingan maut* Lepastu background yang comel dan memberi ketengan kpd mata yg memandang. K cukup. Dah loya pulak aku baca apa aku taip ni. Err -.- Btw blog saya biasa-biasa saja. Tak secomel blog anda di luar sana. Wkwkwwkw. 
Segmen ini bukan sebarang segmen. Siap ada hadiah lagi kau tahu?  Kelass giteww hadiahnya. Nak tau hadiah apa? Dahh. Click banner tu okay? Ohh saya tag anda yg mempunyai blog chomel je k? Muahaha tak lah sesape pun boleh join. Jom laah join~! Kbye. 

No comments: