03 December 2012

Misi sepanjang cuti sekolah. Yeahh~!


Assalamualaikum. Salam sejahtera dan salam 1Blogger Malaysia. *ada ka? --' Err, ohkay here i would like to share about my missions during the holiday. Ewah kemain bajet cakap bi berterabur tu ye cik fatihah? Mwehehe. Practise make perfect lol. Kalo mcm tu baik aku practise cakap Arab kenn? Tetiba -__- Kofkoff batuk jap. 

Let's scroll down to read my missions ~! *krek3 

 

Belajar bawak menunggang motorsikal ← betul ka aku eja ni? --'
Lol. Ini misi pertama yg diidam-idamkan sejak tiga tahun yg lepas mungkin? Lama siott. Tahun ni ja berkesempatan nak belajaq. Sebab? Dah habis pmr enjoy time lah. Then aku dah meninggi sikit -__- *benci fakta ni* so sampai lah kaki tu nak bawak motor. Ekceli aku dah boleh bawak motor. Cuma, part nak break tu aku tkleh nk kawal lagi. Boleh bayangkan dak aku hampir terlanggar anak orang masa bawak moto? Aaaarghh salah budak tu lah sebab main tengah jalan k budak tu kecik lagi so salah aku lah -___- Dah takmau cerita. Aku harap habis bulan ni aku dah boleh merempit pi cmart beli coolblog. Eh? 


Belajar memasak
Kahkahkahkahkah. Rasa mcm tak dapat nak tercapai ja misi ni. Esh tak baik ckp macam tu, belum cuba belum tahu kann? Positve thinking :3 Aku bukan tk reti memasak. Boleh lah masak yg simple-simple basic such as.. tak payah letak kot, aku rasa hampa pun boleh teka kan? Hewhew. Ye, dgn ini saya berazam utk belajar memasak dgn bonda tercinta supaya nanti bila dah kahwin senanglah nak masak kat suami eh nanti bila pi belajaq jauh2 boleh masak sendiri save bajet lah katakan. Tapi misi ini perlukan masa lah kan, sebab saya tidak berapa nak rajin nak menghadirkan diri ke kelas masakan dapur rumah saya ._. Wooo ganbatte me ~! 

Nak kuruskan badan
Adakah ini boleh dikategorikan sebagai satu misi? Pun boleh lah kann? :P Aku teringin gila vavi nak kaki mcm orang korea. Eh jap ni ckp nk kuruskan badan pehal keluaq topik kuruskan kaki? Kaki tu anggot badan jugak ken? -__- Ohkay tengok lah pelakon/penyanyi korea semua kecik-kecik comel lotey giteww. Jelly i yu know? Ahaks. Tapi serious ni mmg nak kuruskan badan !! I need to exercise everyday lah macam ni ~~~ 

Taraa comel kan IU *O* Dok cari gambar full tapi terjumpa gambaq comel ni so ambik je lah. Hihi :3 *okayy rasa mcm nk tengok lagi drama ni* 

Nak belajar Addmath *O*
Harhar mulia dak misi aku ni? K perasan jap. Aku memang perlu wajib belajar addmath waktu cuti ni. Buku addmath tak beli lagi.Haihhh ada sesiapa nk sponsor buku addmath dea? *tanya budakbudak spm sambil buat muka seposen* Saya bersemangat waja utk belajar addmath. Calon SPM 2013 !! Fightingg ~! --' Err? 

Dah. Cukup kot  banyak ni. Taktau nak letak apa dah. Kalau tulis banyak2 tapi tak buat tak guna jugak yerr? ayat untuk menyentapkan diri sendiri --' Jadi, apa misi anda cuti kali ni? Hehh mcm pelik ja ayat aku ni? Bekpi lah janji hampa faham. Faham kann? Sila angguk kepala depan laptop :3 Oh ya, btw wish me luck utk menjayakan kesemua misi di atas ni ^^ Thanks readers. Love you so much :* Ok byebye. 

4 comments:

CD said...

addmath best! rajin2kan buat latihan.. confirm A+!!

ASHAZMI. said...

Huhu. semoga berjaya! doa sue mengiringi fatihah. Haha :D

Nur Fatihah said...

@Nurul Farahizzati : haa, insyaAllah. addmath best dan.. susah katanya T.T haha. Ameen :D

Nur Fatihah said...

@Suue : whoaa terharu seyhh :') hehehe. thankyouu !