01 December 2012

Welcome December

Assalamualaikum. Harharhar sekarang dah tepat 12:13 AM *aku start menaip post ni* bersamaan 1/12/2012. Yeayy december is coming. Semua pakat post/tweet "December, please be nice bla3" Weh, kau ingat bulan disember ni dengar ke cakap kau? Lol sedangkan aku sendiri pun pernah buat kantoi kantoi. Ahaks wtv lah kan sukati kauorang lah nk post/tweet ape pun. Mweheheh. 


*cilok gambar dekat Twitter sat, maaf ye*

*Tengah tengok MAMA dekat 8tv* siapa geng aku angkat tangan. Eh mcm lah org nk baca blog ni pun kan? Lagipun semua org fokus dekat tv lah skrg kan kecuali aku. I'm not into k-pop sangat. Tapi tadi Wooyoung ada perform kan? Hewhew peminat tegar Wooyoung nih. Eh takdak ah tegar sangat. Minat biasa biasa ja tu pun sebab kenal dea dalam Dream High. Eh apa point aku taip pasal ni? Question mark. Btw, aku minat SuJu *O* Ehh? Okay abaikan ._.

Ehem. Back to the main topic please. Lulz. Selamat datang bulan disember. That's mean there is only 30 days left for me to hurray horra during this holiday. Siapa cakap 30 hari tu lama? Siapa cakap? Ce gitau aku sat. Pejam celik pejam celik esok result PMR keluaq. Ehh --' Hahaahahaha please jgn cakap pasai result. #DecemberWish kalau boleh pmr result tu takyah keluaq pun takpa. Nak masuk form4 tanpa tau result, boleh tak? Kalau boleh lah kann? And one more thing, semoga Graf PMR SPM diturunkan. Ameen :') 

Enjoy your 30 more days of holiday wisely. Hihi
Ohkay it's already 12:45 AM. Hoh tak kiraaa nak tengok MAMA ni sampai habeh jugak :P Bye~  

No comments: