10 December 2012

1st Giveaway by Chirp-chirp!


Assalamualaikum. Hello hello. Tadi ber-blog flying *ada ka? dekat blog orang then jumpa lah GA ni. Hadiah dea ialah seperti gambar diatas. OMG OMG cute gila ~!! *O* Hahaha. Okay, syarat2 dia pun simple saja. Done follow blog / like page. Tarikh tamat GA ni 12/12/12. Alhamdulillah, still sempat join kan? Hee~ *tekan banner kalau nk join*

Owner blog yg buat GA ni suruh kita pilih nak hadiah yg mana kan antara tiga tu. Hm, susah nak buat pilihan sebarnya ni. Sebab? Semua comellllllllllllllllll :3 Tapi kann, hm aku pilih bebear tu kot. Sebab nya aku minat gilaaa dgn teddy bear. Ada kaitankah? Ada kot sbb aku minat bear. Hewhew. Nak sangat-sangat menang GA ni. Harap-harap aku bertuah lah ye? Ameen. 

Random tag : awak dan awak dan juga awak. Tahniah xD *taknak join takpa, aku tag ja~ tapi meh laa kita memeriahkan GA ni yer :P

1 comment:

sha (chirp chirp) said...

all the best fatihah! tqvm sudi join GA ni! keep on supporting! hee :D sorry lambat update, busy teramat sangat. Huhu. insyaALLAH pemenang akn diumumkan hari ini! check namelist peserta okay, takot ada yang tertinggal (http://ice-chirp-chirp.blogspot.com/2012/11/nama-peserta-lucky-number-ga.html). tq very much again! korang memang best! hee ^_^ follow sini jugak! #495