27 December 2012

Yogking .

Assalamualaikum. 

K. Tadi aku taip dah. Tapi aku delete balik. Well atually takdak point pun nak bagitau kan? Hahaha. Kayy -,- Dah jum masuk main point dia xD

Mengikut perancangan yg ditetapkan selama lima hari sebelum ni. Harini kami nak hangout. Hahaha tempat nya kfc arau ja. Lepastu masa dok text wani. Dia ajak pi yogking sama. So, Yogking ni tempat membeli makanan. Eh makanan ka? Haha dakk, dia mcm aiskrim yogurt la~~  Okay satgi aku cerita yg tu :-P

First. Kami pi kfc. Lol lupa nak habaq "kami" tu sapa. Haha~ K kami tu ; 
Fatihah (aku lol gagah nak habaq gak --') 
Amni
Alya (sepupu amni)
Wani
Sal
Adawiyah
Qis
Kinah
Fatin
Az Zah
Cukup-cukup sepuluh orang. Harhar. Ekceli amni yg belanja kfc ni. Hee thanks amni :* Mereka juga turut meg-wish kan happy birthday kepada saya yg birthday saya pada hari kelmarin. Lol. Lepas dah kenyang makan ayam sorang dua ketul. Pfft besa lah kami kan. Kuat makan? Hahahaha weh kawan jgn dok terasa nah, aku ckp depan cermin ni. Kan cermin? :'> Then kami meronda ke Cmart pavillion peghlis tu wkwkwkwk. Mula-mula nak p Yogking. Haha aku lah tu, dari awai smpai kfc dok sebut nk p Yogking ja. Mengada lebih~ Err tapi tak jadi ;~:

Mereka ingin menjenguk pakcikmat cmart sebentar. Nak beli barang katanya. Okayy ikut je lah kan. Haha aku lebih kpd cuci mata ja. Duit bawak takbanyak woi dah kata org nk belanja. Wkwkwkw. Hewhew then turun usha tudung kat bawah. Pi firstouch. Singgah kedai tudung. Sinngah Bata. Lol mcm buat walkathon ja keliling cmart tu. Dah penat berjalan ke sini sana, kami pi lah Yogking. 

Herher. Aku takkan balik selagi tk masuk kedai yg bernama Yogking tu. Sebab? Nak rasa aiskrim yogurt tu cemana. Then beli lah. Hm, aku dan semua yg beli tu lah pakat2 ambil yg dlm gelas tu. Ahah nk terang cemana pun tk reti. Yg pastinya aiskrim dlm satu gelas tu mmg harga tetapnya RM6.90~ So hangpa ambik lah ais tu sampai penuh cawan tu. Jangan ambik sikit2, satgi rugi okayy? Komen aku, aiskrim yogurt tu sedap lah. Btw suasana dlm kedai tu agak menarik. Siap ada tablet free utk dicuri digunakan kot~ Ntah --' 

Lepastu. Aku balik. K habis cerita. Terima kasih kerana sudi membaca, wkwkwkkw. 

p/s: sori takdak gambaq, depa tk upload lagi -,- and tadi aku pun tk ambik sbrg gambaq, kemalasan tahap pepanda. 
p/s/s; tadi p cmart tpi tk beli coolblog, arghh ;~; bila nk boleh merasa ni? semua kerana Yogking >,< #Eh?
p/s/s/s; thankyou Ameerah sbb hadiahkan topup smpena birthday kami kelmarin :3

Daa~ Assalamualaikum :) 

No comments: