10 December 2012

Boring nite .

Assalamualaikum. Hello world. Lol okay macam biasa ah merepek. 

Terasa macam nak update about something. But yeah still does not find the suitable topic k.  Biasalah hakuww kan, kalau update tu mana boleh cerita pasai satu benda ja. Kalau boleh semua benda aku nak ceritakan dlm sesuatu entry tu. Padahal bukan best pun --' And macam lah ada org nak baca kan? Erk. Kayy awat terasa macam mengantuk pulak dah ni? :O Sebab bosan, maybe? Harini kelmarin kelmarin dulu, handphone gua sepi dehh. Vibrate pun tak apatah lagi nak berbunyi kann? Harharhar. Takpa save kredit :'3

Twitter? Nobody mention me. And aku takdak nak mention sapa. Makcik in her vacation. Pakcik, idek --' Siapa lagi? Ohmy cikgu. Haha ntah la last mention gua pun dea tak reply lagi. Facebook? Nobody online. Hahahaha tipu tipu -.- Bukan takdak kawan yg online, cuma taktau nk chat apa dgn depa semua. Kalau hidayah online takpa lah jugak -.- Ni dakk, dea balik kampung lah. Hmm k :/   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~SEARCHING FOR WHAT TO TYPE . 

Okay done. Tatsat eh dakk, tadi ni mesej dayah. Pastu last msj dea mcm ni *some text missing* blablabla. Aik? Gue ngak ngerti dong. Kredit low lah tu kan. Tkpun line takdak -_- K wtv lah. Malas nak cari idea nak taip dah pun. Eh ayat keling -.- Hmm lambat lagi ka nk sudah download realplayer ni. Meluat ah dok tunggu lama-lama --' 


teenager, fact, life

LOL THIS PICTURE IS JUST SOOOOO TRUE ! :d

Just a boring night. Good night dear fellas. Assalamualaikum :)

At exactly 12 mins, 12 secs after 12 o' clock on December 12th, the time will be 12:12:12, 12/12/12. This will not happen again before 2112

No comments: