16 December 2012

Day 3 : Eight people you treasure most

Assalamualaikum pembuka bicara. Apa khabar anda semua di luar sana? Wkwkwkw. Yeye je di luar sana. Ape kau ingat kau tengah siaran langsung ka? -.- Eh sukahati aku lah nak taip apa kann? Well that's all sound in my mind only. Takdak kaitan antara para blogger mahupun reader. Eh? Okay harini utk challenge yang ketiga. Mohon baca tajuk okay? Aku tak larat nak taip banyak-banyak kali -.- 

Okay for this challenge kan, sebenaqnya aku tak berapa nak fahamtask dia. Apa maksud ayat tu? Wuwuwuwuw. Sad me. So, aku pun pegi la translate kat Google. Tau dea kata apa? 
"Lapan orang anda harta yang paling"
Agagaga. Hampa paham? Aku ni jenis tak faham bahasa melayu so aku mmg tak faham. Serious ni. So, i decide to ask my cikgu Twitter @ASA_Miey. Mula2 dia cakap dia taktau gak then dia kata maybe maksudnya orang yg kita sayang / berharga / bermakna buat kita. Wkwkwk aku tambah tu -.- Dah jum start.
Emak :* dan Abah

Family tercinta (lol too much to mention)
Nurul Hidayah 
Najwa | Ameerah | Sal | Raf | Wani
My beloved friends of 3Ali 2012
My family 'angkat' (agagaga kau ado?) 
Y.O.U

Okay okay. I know dah terebih tu. Agagaga kesah pulak hakuww kan? Lol sudah. Kbye. Assalamualaikum :) 

No comments: