20 December 2012

Day 7 : Four ways to make you happy.

Assalamualaikum.

Update entry laju-laju. Saya sudah hampir terlupa akan challenge yg dibuat -.- Ngeks betul lah budak ni kan? Hmm dah seminggu aku buat challenge ni. Three days more. Harhar. Okay tajuk harini empat cara nak gembirakan saya? Harhar.

Four ways to make me happy.

1. Belanja aku makan. Bagi coklat/cupcake/aiskrim/kek. Hahahaha aku ni jenih kuat makan hang tauu dak? Okay dah.

2. Give me some cute stuff or anything kawaii or whatever lah -.- Aku memang suka org bagi barang-barang kat aku. Muehehe. Sekarang ni tgh mintak teddy bear dekat mak but still tak dapat lagi --' Anyone want to buy me a teddybear? Puhleasee :3 <-- muka kiutt ~ Hadiah birthday ke? Birthday aku dekat dah ni woii. 

3. Smile to me. Agaga u smile i smile~ K sangat tetiba -.- Haha tapi yeah aku akan happy bila ada org senyum kat aku. Ni asyek dok buat muka ja. Please aku tk pendang dah hang lepastu ceqq >_<

4. Saying me pretty or cute or beautiful ~  Muahahaha perasaan tahap diva -.- 

{like this. omg cayaq aku mau ada org ckp gini dekat aku :P}

p/s: aku bosan :/ and selsema ni T_T hmm okay bye~ 

No comments: