18 December 2012

Day 5 : Six memories of your childhood.

Assalamualaikum.

Hai. Selamat pagi bloggers ! :D (sungguh tidak layak rasanya menaip emoticon tersebut .__.) Okay. Harini lapanbelas disember baru. Lekluww. Watlek watpis watkiut. Arghh terasa bagai seseorang yang tidak mempunyai hati dan perasaan ketika menaip entry ini. Oh puhlease stop berdrama --' Meh nak sambung challenges ritu. 

Kikiki. Harini tajuknya agak megimbas nostalgia lama. Terasa bagai diriku menjadi kanak-kanak ribena semula. K perahsantan -..- 

Six memories of my childhood.

1. Masa kecikkecik dulu kan, aku jenis takmau berenggang dgn mak (almaklumlah anak bongsu, harhar) sampai takmau pi tadika. Lol tapi betoi lah, aku akan teriak (tau? okay teriak tu mcm nangis lah --') bila mak aku nak balik lepas hantaq aku pi tadika. Wkwkwkw waktu tu, aku nak mak aku pun dok kat tadika dgn aku. Budak-budak la katakan .__. 

2. Masa darjah satu. Aku tumbuk sorang budak laki ni. Perghh -.- Salah dia. Kacau aku buat kerja cikgu bagi (nk habaq kata hg rajin? :P) Lebam lah jugak mata dia duatiga hari. Hahaha aku watlek saja. Peduli apa hakuww, hang yg salah kenn? Lol 

3. Waktu darjah enam. Since that i realize that i got many new friends in my school? Ehem, senanye aku ni jenis anti-social sikit (eh? yeke?) aku kawan dgn bebudak kelas aku ja. Sampai lah darjah enam, ada kelas tambahan, bengkel, kem whatsoever time tu lah aku kenal hampir semua bebudak darjah enam dkt sekolah, sedangkan dah enam thun sekolah sekali baru nak kenal. Ish3 --' But yeah, they're my precious memory in primary school :'3

4. Aku selalu bangun pagi-pagi hari sabtu ahad demi untuk menonton ceghita kartun kat tv. Hew cute me rite? (wahahahah mood perasan mai dah) Tapi la ni? Bhahaha jgn harap la nk tengok kartun pagi2 tu -.- (bajet tak tengok kartun dah sebenaqnya dok bangkit lewat, opps kantoi) Tapi.. harini aku bangun awai seyhh (almaklumlah esok nak pegi sekolah kan, kena practise awai-awai) Wkwkwkw 

---- LE SEARCHING FOR MEMORIES OF ME. IDK BUT I THINK THAT I LOST MY SOME OF MEMORIES MAYBE? OMG SCARY WHAT :O ----


5. *krek krek* Aku comel masa kecikkecik dulu. Sekarang? Makin comel doh. Sila jangan jeles okay? wkwkwkw memori apa kah ini? -_- Okay seyes taktau nk tulis apa. Hm :/ 

6. Dapat anugerah/hadiah masa penyampaian hadiah sekolah rendah. Boleh cakap tiap-tiap thun ah aku dapat. But now? :') *kesat air mata* k budak ni buat drama sedih pagi-pagi lol takyah layan. I miss the moment i'm in the primary school. Everything just nice :3

p/s; aku tau bukan ada org nk baca pun, tapi aku nak taip jugak wkwkwwkwkwk xD

1 comment:

Hanna Nabiella said...

1, 2, 3, 6 haha..same macam hanna :D

btw, jom join first contest dari hanna.^^
http://www.farhanabiella.my/2012/12/photo-contest-be-yourself-by.html