15 December 2012

Day 2 : Nine places you want to visit

Assalamualaikum. 

Hello peeps. Here, i'm back with those challenges. Muahaha. This is the best challenge ever for me, maybe. Hmm sembilan tempat yang aku nak pergi? Let's us sroll down to see where in the world i want to visit. Kahkahkah macam hado orang peduli kann? Lol kesah pulak. Janji aku ada benda utk di-hapdate.


Mekah :') Ya. Aku nak pergi Mekah suatu hari nanti, insyaAllah.  Nak bawak emak & abah buat haji, kalau tak mampu, umrah pun jadilah. Doakan aku ya ^^

Palestin. Andai mampu aku pergi ke sana. Berjihad dengan saudara seagamaku. Hmm :'|
Tempat apa ni? Hahaha ini Perth, Australia *jumpa kat Google Image, mau salah sorry la* Dulu aku berangan nak sangat further study kat sini tau. Ntah pasepa, dlm banyak2 tempat, Perth jugak aku nak pi. Lol tapi la takmau pi dah -.- Nak belajaq kat Malaysia ja. Hahaha anyway nak pi gak la, pi bercuti xD

Seoul? South Korea. Agagaga aku kan fanatic K-Drama. Boleh laa kotkot nak jumpa dengan Kim Hyun Joong kat sana ka? Takpun dpt jumpa Wooyoung *O* Bhahahaha berangan takmau mau --' 
istanbul2 300x300 Istanbul Turkey
Istanbul. Pfft. Terpengaruh dengan IAD lah ni. Wkwkwkw. Btw, Istanbul ada banyak tempat yg menarik utk dilawati, kan? Tengok dlm movie tu perghh, honeymoon kat sana best gak. Kecik kecik gatai dah -..- best kott. Istanbul Aku Dataaaaaaang, suatu hari nanti :3

Universal Studio Singapore. Okayy jeles tengok depa yg dah boleh pi sana. Hm :/ Motif nak pi? Nak jumpa dgn character Disney especially Cookie Monster. Nak naik roller coaster *O* Lol 


Jepun :D Agaga nak p waktu musim luruh. Eh, la kan? Bulan disember kutub selatan mengalami musim luruh. Korea dekat kutub selatan, kan? Err, kalau salah tlg betulkan ye. Boleh tengok bunga Sakura. Mesti cantik kan? :3

Kuching, Sarawak. Nak beli kek lapis Sarawak banyak-banyak. Itu je motif aku xD Seterusnya nak melawat incik Gunung Kinabalu. Kalau boleh nak mendaki gunung tersebut. Lol ayat aku. Hahahah

Satu lagi tempat aku nak pi ialah ........... sekolah tercinta. Muahahaha rabu ni nak kena pi dah woi. Ambik result. Okay okay ini tak tersenarai k? Done. Nine places i want to visit xD

2 comments:

Hanna Nabiella said...

nice . hanna tringin nak pergi makkah ! huuhuu :'D

Nur Fatihah said...

yaa. sama lah kitaa :') insyaAllah nanti suatu hari hanna boleh pegi~