14 December 2012

Day 1 : Ten adjectives to describe yourself

Assalamualaikum. Hoyeahh ingat lagi dakk post aku pasai 10 Days Blog Challenge tu? Tak ingat? Scroll bawah okayy. So, lemme start it now. Hmm *pegang dagu* 10 adjektif utk describe diri aku. Sat, adkjetif tu apa? Muahaha lama tak pi sekolah wei, lupa habis semua benda. Eh taktak. Joke only --'

cute . lalala ini perasan okay? Muahaha but i'm cute what? Lol me. 
Next. I'm short. I hate this fact but I've to accept this -.- But short is cute and sweet and cute #again A cheerful girl maybe? Tanya lah kawan-kawan aku. Aku ni selalu ceria okay. Kan kan kan? Please say yes or.. *asah parang* But sometimes my mood will change just like the weather #Eh? 
This picture is just soooooo me ;__; hahaha
Stranger may think i'm quiet. My friends think i'm nice. But my bestfriends know that i'm completely insane
Nakal. Haha dah tukaq pi Bahasa Malaysia pulak. Senang nak taip takyah dok pikiaq maksud dia --' Hmm saya seorang budak nakal. Biasa lah nama pun budak-budak kan? :3 #TeamKanakKanakRibena Seorang yang setia. Koffkoff. Statement takleh blah. Eh aku setia apa. Loyal in my friendship. Kan sayang nurul hidayah? :* 


Dahh. Cukup sepuluh, insyaAllah. Hewhew nak taip post ni pun dah amek masa sampai setengah jam :O Maafkan saya. Ini entry syok sendiri dan perasan kuasa dua juta -.- Hahaha nama pun describe myself kan. Memang merapu lah xD Okayy, bye ~ 

No comments: