21 December 2012

Day 8 : Three songs you dedicate to 3 person.

Assalamualaikum blogger hearts. Do you miss me? 

Lol. Challenge macam apa entah. Pikir blog aku ni radio ke ape? --' Takpa buat ja. Jangan banyak songeh. Hang jugak pi cari challenge ni kan? Muahaha lol tetiba tak senta dah. 
Eh tapi sebelum tu . . 
Happy birthday for my beloved 'kak' Aina Mardhiah :3 

Okay. Now let's dedicate my song for them. Muahaha xD
Caffeine - Yoseob feat Junhyung <-- dayah hang kena dengaq lagu ni lol
You - Nur Jannah Alia <-- khas buat wani :P 
Denganmu - Aizat <-- ntah -.- sapa-sapa nk dengaq pun boleh~
Seriously, aku dah takdak mood nak buat challenge ni. Hahaha -.- Bosan weh bosann. Biasa lah manusia cepat berubah hati. Pfft -.- *aku cakap depan cermin* Terasa dgn ayat sendiri baguslah kan? Tetiba ja --' Btw kalini aku nak promote hampa beli novel 'Venom Suria' Novel ni bapak best wehh. Mula-mula kawan aku yg cerita pastu aku tk sempat nak pinjam novel tu kat dia. Tsk tsk sedih. Lastly, kelmarin dulu pi kedai jumpa novel tu. Apa lagi rembat ah wehh. Nanti aku buat review pasai novel tu *kalau rajin* Okay bye~ Nak pi rumah mak sedara. Daa ~ Assalamualaikum :) 

No comments: