28 December 2012

Random update.

Assalamualaikum. 

Every day. Makin berkurang org shout dekat chatbox aku ni. Harhar sebabnya aku sendiri malas nk blogwalking. Broadband super lembab okayy -,- Dengan mouse rosak. Memang aku nak bedah pun "mouse" ni. Tunggu masa ja ~ Hmm lagi tiga hari nak masuk thun baru. Nak buka sekolah dah wei. Semalam aku tkleh tidoq, dok ingat yg brg sekolah, buku tulis pa semua tk beli lagi. Hewhew~ Lepastu harini baru lah pi beli semua benda tu. Alhamdulillah barang sekolah pa semua lengkap dah, yeayy~! 

Now. Sesi penghargaan dan terima kasih serta terharu kpd mereka2 yg telah wish kan birthday aku haritu. Lama dah nak buat post pasai ni tpi tk sempat, mianhe~ Org first yg wish birthday sambil buat aku cuak gila ;~; ialah kak Farhana. Second is cekduu Ameerah. The third a.k.a the first who wish when it is 26 December is kak Pija. Haha tk sangka weh dia jadi org first :') Lepastu Hidayah, Ameerah [sekali lagi, banyak kali beb dia wish :3], Najwa and Fatin ~ Mereka laah yg paling awai wish :'D Esok pagi tu call Wani, then dia wish. Hee~ Free call tu aku habiskan dgn call Wani & Ameerah. Org lain takleh sbb depa tk guna Maxis -,- 

Nak tulis apa lagi ya? Hmm rindu kat nurul hidayah. Weh awat lama sgt hg tk online hah? :/ Ok sabaq fthh, hari selasa ni jumpa jugak. Hee~~ Aku teruja bila nk buka sekolah just sbb nak jumpa kawan2 xD Harhar~ K nak pi makan. Assalamualaikum :)

3 comments:

Al-Azrul Iqmim said...

hai.done flw u.bw ke blog sy ye n flw skali :)
http://mimque.blogspot.com

Ameerah Tasleem said...

syiok giler gayut. smpai hilang sora~ :D

Nur Fatihah said...

huhuauhau.tu lah pasal xD ngee~