19 December 2012

Day 6 : Five qualities of your ideal boy

Assalamualaikum. 

Today was a fairytale lalalala~ Nak skip challenge ni boleh tak? Err. Ohkay lima ciri-ciri lelaki idaman anda saya. Pfft terasa tidak layak nak menjawab ._. Tapi dek kerana challenge ini, layan je laaah~ 


Taat perintah Allah :)

Handsome. Good looking. Charming and cute, muehehe

Seorang yang baik dan tak terlalu serious -.- 

Boleh terima segala kekurangan aku dgn seadanya

Smart.

{ source : Tumblr }

--------------------------------------------------------------

Harini. Dengan rasminya saya sudah tidak lagi bergelar penunggu result pmr. Saya sudah tidak lagi akan memikirkan mengenai result pmr. Sudah hilang satu beban yg dipikul oleh saya selama beberapa bulan ni ;___; Saya sudah tidak perlu risau mengenai result pmr. Saya bakal menjadi seorang pelajar tingkatan empat. Saya akan menjadi budak upper form. Saya akan menjadi lebih matang, mungkinkah? :P Okay cukup.

Result saya? Dapat berapa A? Alhamdulillah. Terlebih target mungkin? Hahaha ~ Btw 'Berapa A' has been trending on Twitter since morning till now. Whoaa? Berapa A je hampa nak tau? B C D? Taknak tau ka? Okay just kidding. Dah nak pegi main game Barbie ~ 

p/s: awkward seyh guna 'saya'. Takpa saya mencuba :3 one more thing, header tu, err... nanti nk tukaq len xD

No comments: