17 December 2012

Day 4 : Seven dreams to achieve

Assalamualaikum. 

Phew. Dah hari keempat challenge ni *takdak lah lama mana pun -.- Hm, sebelum tu aku nk story sikit. Semalam aku takleh tidoq kot. Tah pasepa, dgn badan panas. Demam kot. Harhar aku ni jenis payah demam weh -.- Tiba-tiba demam mmg pelik lah kan. Maybe sbb cuak result nk keluaq lusa ni kot? OMG. LUSA? Yeah lusa --' Agaga and now trending dekat Twitter #GoodLuckForPMRresultTo jeles dak jeles dak? Muahaha kini terbukti ramai dakdak batch 97 guna Twitter :3 *lol intro sudah panjang berjela serta lari dari tajuk ~

Okay. Dreams? 
First of all. Aku nak bawa emak dan abah pergi Mekah tak kira lah buat haji atau umrah. InsyAllah suatu hari nanti, doakan aku :3
Secondly, aku nak jadi seorang yg lebih baik dari sebelum ni. Ehem for now, i'm still not a good person and i realize it :| 
Third, for sure aku nak result yg terbaik kebabom meletop smkaa utk pmr. Aku nak 9A ! Aku nak gembirakan mak dgn abah :') Dua hari lagi weh. Cuak kot. 
Forth, nak belajar sunguh2 thun depan, takmau main-main dah. Nak dpt straight A's utk spm. Even lambat lagi, kena ada usaha drpd la kan? :3
Fifth, nak belajaq naik moto sampai terer. Wkwkwkwk. Hihi boleh merempit tlg mak pi kedai beli barang ka apa ka. But serius ni, thun dpn boleh amik lesen dah kan?
Sixth, nak jadi seorang ______________? Ohkay seriously gua takdak cita-cita skrg ni. Err --' Pelik kan? Tapi entah lah. Maybe nak jadi seorang guru? -___________-
Seventh, nak teddy bear. Adakah ini boleh dikira sebagai a dream to achive? Lol.
 p/s : aku addict dgn lagu Caffeine pulak. Harhar :3 

No comments: