16 December 2012

Kemerapuan ke-update-an

Assalamualaikum. 

Hello anda semua di depan screen. Sihat? Alhamdulillah aku sihat. Ok dia tanya org, dia yg jawab. Ohsem bukan? Lol aku sebenaqnya bosan tahap pepanda ni. #nowplaying Crayon- G-Dragon. Muahaha terminat lagu ni lah pulak. Anyone with me? High five~! *tepuk screen* Lol okay -.-

Hari-hari budak kelas aku. Yang paling selalu nian sangat online aku dengan raf. Kan raf? Tanya dia buat mcm dea dok kat sebelah hang -.- Lailailai. Aku suka taip benda merapu kan? Hahahaha hari hari pageviews aku dah makin berkurang. Hmm :/ Sebab aku malas blogwalking. Kakakaka kau fikir ada ka org nk terjah blog hg ni? :O Well sokay. I'm blogging just for fun and for wasting my time during this school holidays. 

Actually cuti dah nak habis la. Tak caya? Pegi tengok kalendar ye adik-adik. Wkwkwkwkw ayat bajet kakak senior lah sangaaat --' Tengok dah mood sewel tuan blog ni mai dah. Jangan dok kata apa. Pabila jejari menekan keyboard, tiada apa yang mampu menghalangnya kecuali mak mai tutup plug netbook. Wkwkwkkw. *dah pernah kena hokayy? --' 

Hm. Harini ahad. Semua orang tahu itu. Esok isnin. Lol. I know. Takdak sapa pun nak baca entry ni kan? Bhahahha kesah pulak aku. Janji aku boleh menaip. Arghhhhhhhhh bosan kau tahu tak? Konon nak buat reunion harini. Puiih3 --' Mai last-last pakat takmau pi. Segan lah apa la. Gedik ja lebih woi. Last-last aku cancel kan terus. Puas hati? Werr. Okay mood bengang mengambil alih seketika. Huh.

K. That's all. I know there will be nobody reading this post. Ahah xD 

No comments: